فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) سپاه:

کلام ولایت فقیه شرق و غرب را به لرزه درآورده است

سردار سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری، گفت:‌شهدا با همه وجود به این نکته رسیده بودند که خدا کسی را به نام ولایت فقیه قرار داده که کلامش شرق و غرب را به لرزه در آورده است.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۲۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه السلام در یادواره 230شهید شهرستان فارسان ضمن تبريک به مناسبت عيد با سعادت غديرخم و عرض تسيلت به خاطر فاجعه منا و جان باختن تعدا کثیری از هموطنان گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب زنگ هشداری برای دولت جنايتکار آل سعود بود.

سردار سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری، بی کفایتی و سوء تدبیر حاکمان سعودی را دلیل فاجعه منا دانست و تمام فتنه های به وجود آمده اخیر در منطقه را ناشی از سرکردگی آمریکا عنوان کرد.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه السلام افزود: شهدا خدا محور بودند یعنی تنها برای خدا کار می کردند و ولایت مدار بودند که شهدا با همه وجود به این نکته رسیده بودند که خدا کسی را به نام ولایت فقیه قرار داده که کلامش شرق و غرب را به لرزه در آورده است.

صفاری، گفت:‌ آمریکا بر این اعتقاد است که ایران مرکز خاورمیانه است و اگر خاورمیانه را تصرف کند یعنی همه دنیا را تصرف کرده است.

وی با اشاره به کمک های آمریکا به رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه ایران، اظهار داشت: آمریکا به عنوان یک ابرقدرت حاکم بر خلیج فارس بود که سیلی محکمی از جمهوری اسلامی ایران خورد و در هشت سال دفاع مقدس ما به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم.

صفاری، ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس به همه مردم منطقه ثابت کردیم که می توانیم بر همه ابرقدرت ها پیروز شویم و همه این پیروزیها و برکات به خاطر شهدا است.

وی، تصریح کرد: هر چه عزت و پیشرفت بدست می آوریم مرهون خون شهدا است. و بعد از جنگ دشمن به این نتیجه رسید که نمی تواند از راه جنگ با ایران به نتیجه برسد لذا درصدد برآمد که از دورن باید ایران را خراب کند.

این کارشناس مسایل دفاعی، تصریح کرد: دشمن در عرصه نظام هسته ای موفق نشده است و انرژی هسته ای را حق رسمی ایران دانسته است؛ اما با افزایش شبکه های ماهواره ای و پخش برنامه های ضد دینی توانسته است در عرصه فرهنگی کار خود را جلو ببرد و به بخشی از اهداف خود برسد.

وی با اشاره به فضای مجازی و استقبال جوانان از این فضا گفت: باید بتوانیم از این فضای مجازی بهترین استفاده را ببریم و اخلاق دینی و اخلاقی شهدا را از این طریق ترویج دهیم.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش کلیپ و نماهنگ، اجرای سرود و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

یادواره 230شهید شهرستان فارسان، با هدف استقبال از کنگره سرداران و 2400شهید استان چهارمحال و بختیاری و حضور پرشور اقشار مختلف مردم، بسيجيان و مسئولين، خانواده معظم شهداء و يادگاران دفاع مقدس، امروز پنج شنبه نهم مهرماه ساعت 9 صبح درسالن مجموعه فرهنگیي ورزشی ولايت فارسان برگزار شد.

ارسال نظرات