امام جمعه هرات:

حوادث خونبار تاریخ اسلام از کج راهه غدیر سرچشمه می گیرد

امام جمعه هرات گفت: حوادث تلخی که در امت اسلامی بعداز رحلت پبامبر اکرم(ص) از آتش زدن خانه ی امیرالمومنین علی(ع) و عاشورا تا امروز جنایات گروهک تروریستی که خود را مسلمانان تمام و کمال می دانند همه ی این ها از کج راهه غدیرخم سرچشمه می گیرد.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۴۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، امام جمعه هرات حجت الاسلام جعفری در خطبه نمازجمعه این هفته نمازگزاران را به رعایت تقوا سفارش کرد  .

حجت الاسلام جعفری گفت: لباس تقوا انسانها را از گرفتاری ها و انحرافات حفظ می کند و باعث سربلندی وآبرومندی می شود  .

خطیب نماز جمعه هرات ضمن تبریک عید سعید غدیر خم عید ولایت و امامت به محضر امام زمان (عج)، از خداوند خواست که همه شیعیان را در خط ولایت قرار دهند و شیعه واقعی به تمام معنا باشیم .

جعفری اظهار داشت : همه مسلمانان باید همیشه پیرو خط رهبری و ولایت باشند و هیچگاه  عقب تر یا جلوتر از رهبری حرکت نکنند و همیشه به ایشان اقتدا کنند  .

خطیب نماز جمعه هرات گفت: حوادث تلخی که در امت اسلامی بعداز رحلت پبامبر اکرم(ص) از آتش زدن خانه ی امیرالمومنین علی(ع) و عاشورا تا امروز جنایات گروهک تروریستی که خود را مسلمانان تمام و کمال می دانند همه ی این ها از کج راهه غدیرخم سرچشمه میگیرد.


جعفری با بیان جمله ای از مقام معظم رهبری که فرمودند هرکسی محبت کسی در دل اوست در قیامت با آن محشور میشود اظهار اشت:  محبت تنها کافی نیست، تبعیت و اطاعت هم باید دنبال شود.

وی خاطر نشان کرد:  ما اگر تمام تلاش های خود را بکنیم نمی توانیم به مقام حضرت علی (ع)برسیم اما اگردر مسیر آن حضرت قرار بگیریم و در مسیر قرار گرفتن بهتر از کج رفتن با شتاب است.
امام جمعه هرات به سفر رهبرانقلاب به نوشهر در جمع دانش جویان دانشگاه افسری اشاره  و اظهار داشت:آمادگی نیروهای مسلح فقط مربوط در پیروزی در جنگ نمی باشد ما نباید بگذاریم دشمن در فکرش این باشد به ایران حمله کند .

جعفری افزود: آموزش نظامی تجهیزات در کنار ایمان تقوا ،ایثار و روحیه ی شهادت طلبی باعث قدرت برتر نظامی می شود اگر ایمان در نیروهای مسلح نباشد باعث ایجاد روحیه ی ضعیف کشی می شود همان طور در فلسطین،یمن و عراق و افغانستان شاهد هستیم.
خطیب نماز جمعه سخنان صریح و قاطع مقام و معظم رهبری را باعث معذرت خواهی ملک سلمان از ملت شریف ایران دانست.
جعفری ضمن گرامیداشت هفته ی نیروی انتظامی  سبز پوشان را حافظ امنیت و آرامش کشور دانست و خاطر نشان کرد : اهمیت و گستردگی نیروی انتظامی موجب آن شده که با تمام اقشار مردم در ارتباط باشد.

ارسال نظرات