دوره آموزشی مهارت های رسانه ای در سپاه لرستان برگزار شد

مرحله مقدماتی دوره آموزشی مهارت های رسانه ای با عنوان دوره شهید محمود صارمی با حضور 40 نفر از بسیجیان فعال در حوزه ها و پایگاههای سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در خرم آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۸۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

عزیز بابانژاد مسئول برگزاری دوره تخصصی مهارتی شهید محمود صارمی در گفتگو با خبرنگار بسیج در لرستان گفت: این دوره با هدف ارتقاء سطح توانمندی های بسیجیان در زمینه فعالیت های رسانه ای برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره طی دو مرحله مقدماتی و تکمیلی برگزار می شود افزود: در مرحله مقدماتی آموزش های لازم در خصوص مبانی خبرنگاری، تصویربرداری و عکس به بسیجیان شرکت کننده در این دوره آموزش داده شد.

مسئول برگزاری دوره تخصصی مهارتی شهید محمود صارمی با اشاره به اینکه بسیجیان شرکت کننده در این دوره ها می توانند به صورت افتخاری در رسانه های وابسته به سپاه در سطح استان فعالیت کنند گفت: امروز رسانه مهمترین ابزار در جنگ نرم است و با این حال ضرورت دارد که در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن با مهارت های رسانه ای آشنا شویم.

 لازم به ذکر است؛ به شرکت کنندگان در مرحله مقدماتی دوره تخصصی مهارتی شهید محمود صارمی گواهی شرکت در دوره دریافت اعطاء می شود.

ارسال نظرات