خبرهای داغ:

عملیات اجرایی گازرساني به روستاهاي ملكان آغاز شد

خبرگزاری بسیج: عمليات اجرايي طرح گازرساني به شش روستای ملکان با حضور مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان محلی آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۸۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این طرح گفت: بری اجرای طرح گازرسانی به روستاهاي بابا كلك، شیروانشاهلو، آغچه مشهد، ناخرچی بلاغی، پرچین بلاغ و اوج بلاغاعتباری معادل 14میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

ولی اله دینی افزود: مطابق برنامه زمانبندی اجرای این طرح یکسال می باشد و تا هفته دولت سال آینده همه روستاهای ملکان از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح 20کيلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن و خط تغذیه، اجرا و 234 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی در این شش روستا بهره مند خواهند شد که بهره مندی خانوارهای روستایی شهرستان ملکان 98درصد است.

دینی همچنین افزود: گازرسانی علاوه بر فراهم کردن سیستم‌های گرمایشی خانگی و تجاری که موجب رفاه و آسایش مردم روستاها می شود در بخش صنایع نیز نقش به سزایی دارد و با ورود این زیر ساخت ارزان به منطقه زمینه برای رشد توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال فراهم آمده و این شرکت آمادگی واگذاری انشعاب گاز به تمامی صنایع متقاضی را در اسرع وقت دارد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها