دیدار مسئولان بسیج رسانه با 3 خانواده شهید

شهدا گل سر سبد این نظام هستند و همه ما وظیفه داریم آنان که جان خود را عاشقانه برای دفاع و کیان نظام جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان گذاشته اند مورد تکریم وتجلیل قرار دهیم.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۹۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه کشور در ادامه دیدار با خانواده های شهدای انقلاب اسلامی این بار مسئولان این سازمان میهمان خانه های شهیدان علی اکبر حسین پور قزوینی، محمدرضا یحیایی و محمد بقایی بودند.
 خانم ها مقیمی و حسینی مسئول اداره ایثارگران و مسئول اداره خواهران بسیج رسانه کشور زمانی که پای صحبت های خانم مرضیه جعفری کاشانی مادر شهید علی اکبر حسینی پور قزوینی نشستند غرق اشک شدند و مادر آن شهید که فرزند صالحش را تقدیم انقلاب کرد تا ما امروز در آرامش باشیم را ستایش کردند.
مادر شهید اگرچه از تاثیر منفی از دست دادن فرزند شهیدش بر دیگر برادرانش گفت و اینکه روزهای سختی را سپری کرده است اما به خود و فرزندش می بالد ونوشیدن شهد شهادت را موهبت الهی می داند.او  علی اکبر را فرزندی صالح می خواند که توصیفات اخلاقی اش در کلام نمی گنجد .
مرضیه جعفری کاشانی که پس از 9 سال پیکر فرزند شهیدش را آورده بودند از خوابی که پیش از آن دیده بود اینطور برای ما می گوید:"در خواب دیده بودم که خیابان ها تا بهشت زهرا (س)پر از گل های زیبا بود و عطر گل ها در فضا پیچیده بود و علی اکبر جلوی تابوت لا اله الا الله ...... می گفت تا به بهشت زهرا رسید.
او با بیان اینکه جوانان باید راه شهدا را ادامه دهند بر حفظ ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد.
 دیدار با زین العابدین یحیایی پدر شهید محمد رضا یحیایی درجایی نزدیک منطقه پیروزی اتفاق افتاد . پدر شهید درباره فرزندش این گونه می گوید:"محمد رضا فرزند دوم خانواده بود .هم به تحصیل می پرداخت هم در جبهه های حق علیه باطل برای دفاع از مرز وبوم با دشمن بعثی می جنگید. همیشه عاشق شهادت بود و برای رسیدن به آن لحظه شماری می کرد. و آخر نیز به آنچه آرزویش بود یعنی شهادت رسید."
سومین دیدارمان با مادر شهید محمد بقائی یعنی صغری شمسیانی بود.این مادر شهید ازسلوک اخلاقی محمد برایمان گفت.از آن زمان هایی که در هیات ها شرکت می کرد و همراه خود دستگاه ضبط و صوت می برد و به ضبط مراسم می پرداخت و وقتی به خانه می آمد  به من می گفت نوار را گوش کن ، وخود تا سحر آنها را گوش می کرد و می گریست.
محمد بقائی به آنچه آرزویش بود؛ رسید و در شام غریبان ابا عبدالله الحسین به شهادت رسید. هرچند او تنها فرزند این مادر نبود که تقدیم انقلاب کرد. فرزند دوم این خانواده نیزاز جانبازان شیمیایی می باشد.
اما آنچه این خانواده ها همگی برآن اتفاق نظر داشتند پیروی جوانان از راه شهدا و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی بود.
دیدار مسئولان بسیج رسانه با 3 خانواده شهیددیدار مسئولان بسیج رسانه با 3 خانواده شهیددیدار مسئولان بسیج رسانه با 3 خانواده شهیددیدار مسئولان بسیج رسانه با 3 خانواده شهیددیدار مسئولان بسیج رسانه با 3 خانواده شهید
ارسال نظرات