خبرهای داغ:
فرماندار تبریز:

رمز پیروزی حفظ آمادگی بسیجیان در برابر دشمن است

خبرگزاری بسیج: فرماندار تبریز در رزمایش گردان های بیت المقدس سپاه غدیر تبریز گفت: رمز پیروزی بر دشمنان اسلام همین حفظ آمادگی جسمانی و روحانی شما بسیجیان غیرت مند است.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۹۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر افزود: تلاش کنید اتحاد و قدرت انسجامی خود را در برابر دشمنان اسلام و استکبار جهانی حفظ کرده و روزبه روز بر آن بیفزایید.

وی خاطر نشان کرد: امروز افتخار این را داریم که در سایه دین مبین اسلام و در یک مملکت امن و اسلامی زندگی می نکنیم و همیشه آمادگی کامل داریم تا اهداف انقلاب را به ثمره واقعی آن رسانده و تا به نتیجه رسیدن آنها در راه خود استوار قدم باقی خواهیم ماند.

شهرتی در ادامه با اشاره به حادثه تاسف بار منا بیان داشت: رژیم معلون آل سعود که خود فروخته ای بیش نیست توان اداره بیت امن الهی را در خود ندارد چراکه همین حوادث اخیر رخ داده حاکی بر این امر بوده و جامعه اسلامی برای رهایی از دست این دولت فاسد باید هرچه زودتر نابودی این رژیم را خواستار شود.

وی ادامه داد: پیام انقلاب اسلامی از همان آغاز عزت خواهی و استقلال جهان اسلام و همه مسلمانان است. پیامی که بینیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برای ما مسلمانان داد و عزت امروزمان را مدیون خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها