دايره المعارف شهدا

ستاره من" تنها بخشی از دائرة المعارف زندگی شهید عرب نژاد است

انشاءالله كه بتوانیم شهدا را بشناسیم و در راه آنان قدم بگذاریم.
کد خبر: ۸۵۷۶۹۳۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

"ستاره من" تنها بخشی از دائرة المعارف زندگی شهید عرب نژاد است
خبرگزاری بسيج سپاه ثارالله استان كرمان

: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان مسابقه بزرگ "ستاره من" است که تلاش شد با یکی از اسطوره های دفاع مقدس آشنا شوید و کتاب او بخشی از دایرة المعارف زندگی اوست و این در برابر ناگفته های زندگی او هیچ است.

به گزارش خبرگزاري بسيج سپاه ثارالله استان كرمان  سرهنگ پاسدار حاج محمدمهدی ابوالحسنی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در ویژه برنامه "امام و امت" و قرعه کشی بزرگ مسابقه "ستاره من" با محوریت شخصیت شهید حمید عرب نژاد در سخنانی با گرامیداشت یاد جانباختگان حادثه منا، گفت: این برنامه به دو مناسبت عید غدیر و برگزاری بخش نهایی مسابقه بزرگ "ستاره من" است.

  وی افزود: در روزی که پیامبر دست مولا علی علیه السلام را بالا برد، امت چه به وفایی ها کردند و تاریخ شهادت داد که به امر پیامبر کوتاهی کردند اما به برکت انقلاب اسلامی، امتی پدید آمد که فریاد امام خواهی را در عالم برآورد و همین شهید حمید عرب نژاد که مسابقه "ستاره من" از کتاب زندگی اوست؛ از ویژه ترین افرادی بود که ولایت را با همه وجود فهمید.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: بچه های جنگ، عمق ولایت مداری را اثبات کردند؛ اگر در روز عید غدیر آنان (امت زمان پیامبر)از زبان پیامبر شندیدند و عمل نکردند اما ما از زبان نائب امام علیه السلام شنیدیم و عمل کردیم.

 وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز پایان مسابقه بزرگ "ستاره من" است که تلاش شد با یکی از اسطوره های دفاع مقدس آشنا شوید و کتاب او بخشی از دایرة المعارف زندگی اوست و این در برابر ناگفته های زندگی او هیچ است.

 سرهنگ ابوالحسنی افزود: قریب 15 هزار جلد کتاب "ستاره من" طی یکسال اخیر توزیع شد و استقبال بسیار خوب بود و ما توان پوشش دادن همه استان را نداشتیم و امروز بخش نهایی مسابقه است.

 وی اعلام کرد: 72 کمک هزینه کربلا، 72 کمک هزینه مشهد و 72 بسته فرهنگی در قرعه کشی امشب، اهداء می شود و در کنار آن برای سایر اعضاء شرکت کننده پیش بینی چند جایزه از جمله کمک هزینه کربلا را دیدیم.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در پایان با بیان اینکه هیچ عیدی برای شیعه از این بزرگ تر از عید غدیر نیست؛ ابراز امیدواری کرد: بتوانیم شهدا را بشناسیم و در راه آنان قدم بگذاریم.

 

 

ارسال نظرات