نماینده ولی فقیه در لرستان:

حرمین شریفین باید از عناصر آلوده و قاتل آل‌سعود پاکسازی شود

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مطالبه همه مسلمانان جهان پاکسازی حرمین شریفین از عناصر آلوده و قاتل آل‌سعود است.
کد خبر: ۸۵۷۶۹۷۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین احمد میرعمادی صبح امروز در مراسم خاکسپاری پنج تن از جان‎باختگان بروجردی حادثه منا در این شهرستان اظهار کرد: پس از بررسی ابعاد حادثه منا توسط کمیته حقیقت یاب ابعاد جنایت حکام آل سعود در این فاجعه آشکار می‎شود.

وی عنوان کرد: جان‎باختن حجاج بیت‌الله الحرام در سرزمین منا و با لبانی تشنه هنگامی که فریاد یاحسین(ع) و یا زهرا(س) سر می‎دادند، نشانه جان‎ باختن شهادت گونه این افراد است.   

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: حجاج بیت‌الله الحرام در حج امسال به جای قربانی گوسفند جان خود را در راه خدا قربانی کردند.

میرعمادی ادامه داد: جنایت آل سعود و مسئولان برگزاری فریضه عظیم حج در عربستان در حادثه منا قلب همه مسلمان جهان را جریحه‎دار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران در حالی که خود را برای استقبال از حجاج بیت الله الحرام آماده کرده بودند، امروز در تشییع پیکرهای پاک و مطهر آنها شرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: فاجعه منا و جان باختن حدود پنج هزار تن از حجاج بی‌گناه بیت الله الحرام نشان‌دهنده جنایت حکام آل سعود و معرفی آنها به جوامع اسلامی به عنوان جنایت‎کاران تاریخ بشریت است.

میرعمادی تاکید کرد: فاجعه خونین منا نشان‎دهنده بی‎لیاقتی، بی‎مسئولیتی و قصی‎القلب بودن مسئولان برگزارکننده حج است.

وی اظهار کرد: کشتار بی‎رحمانه حجاج بیت الله الحرام به دلیل ناپختگی مسئولان برگزارکننده حج موجب نابودی آل سعود می‎شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به بیانات و هشدارهای اخیر مقام معظم رهبری به حکام آل سعود اضافه کرد: بی‌شک آنچه از زبان مقام معظم رهبری در مورد برخورد با مقصران این فاجعه بیان شده است، عملی می‎شود.

میرعمادی ادامه داد: موضع مقتدرانه رهبر فرزانه انقلاب در مقابل حکام آل سعود موجب تزلزل و ایجاد ضعف و ترس در میان آنها شده است.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک خون پاک ریخته شده حجاج مظلوم بیت‌الله الحرام در صحرای منا ریشه آل سعود را کنده و همه مسلمانان روزی شاهد نابودی آنها خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: آینده و مدیریت حج از آن همه کشورهای اسلامی خصوصا جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات