خبرهای داغ:
همزمان با یادواره شهدا بسیج مسجد امیر المومنین(ع) صدف؛

جمعی از بسیجیان پایگاه شهدای قراویز همدان خون خود را اهدا کردند

همزمان با هفدهمین یادواره شهدای بسیج مسجد امیر المومنین (ع) صدف جمعی از بسیجیان پایگاه شهدای قراویز این مسجد در در اقدامی خودجوشانه و خداپسندانه به اهدای خون پرداختند.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۸۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در حاشیه برگزاری یادواره شهدا بسیج مسجد امیر المومنین(ع) صدف جمعی از بسیجیان با حضور در سازمان انتقال خون استان همدان مبادرت به اهدا خون کردند.

فرمانده پایگاه شهدای قراویز همدان ضمن تبریک عید سعید غدیر خم با بیان اینکه شهداء با اهدای خون خود انقلاب و ایران اسلامی را آبیاری کردند و به نسل های آینده حیاتی دوباره بخشیدند، گفت : ما نیز به پیروی از سیره شهدای معزز با اهدای خون به جامعه و همنوعان خود حیات مجدد اهداء می کنیم.

حسین قراباغی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ اهدای خون در جامعه گفت: اهدای خون اقدام شایسته‌ای است و تمامی افراد سالم در جامعه که ظرفیت ویژه ای در کمک به همنوعان خود دارند، می توانند با اهدای خون خود حیاتی مجدد به همنوعان خود در جامعه ببخشند.

وی از اهدای خون به عنوان عملی انسان دوستانه یاد کرد که ملت ایران به خوبی با آن آشنا است گفت: جامعه ایرانی که جامعه ای جوان، سالم و پاک است ظرفیت های مهمی در این زمینه دارد و فرهنگ انتقال خون در کشور از اعتقادات و باورهای ما نشأت می‌گیرد.

فرمانده پایگاه شهدای قراویز همدان اظهار کرد: هر 6 ماه یک بار با حضور در سازمان انتقال خون ، خون خود را اهدا می‌کنم که این اقدام هم برای سلامتی انسان مفید است و هم در تقویت فرهنگ اهدای خون تاثیرگذار است.

یکی از اعضای پایگاه شهدای قراویز نیز با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار کرد : یکی از مواردی که باعث می شود انسان به نیکوکاری دست یابد گذشتن از محبوبیت های خود است که این محبوبیت به تناسب هر مقطعی متفاوت است.

حجت الاسلام مهدی جوادی خون را از جمله محبوبیتهای انسان برشمرد و افزود : با اهدای خون که از محبوبیتهای شخص است می‌توان به همنوعان خود جانی دوباره بخشید.

وی با اشاره به اینکه کارهای خیرانه باید پنهانی صورت گیرد، افزود : اما اهدای خون ضرورتی است که باید برای ترویج فرهنگ اهداء و تشویق دیگران اطلاع رسانی شود.

این عضو پایگاه اضافه کرد: اهدای محبویت‌ها نیاز به تبلیغات دارد تا جامعه بتواند این گونه اتفاقات را لمس کند و چه بهتر در این این اقدامات افرادی که سابقه دینی و مذهبی دارند پیشقدم باشند چرا که کمک به همنوعان یک دستور دینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار