مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

ارتقای سطح کمی و کیفی اردوهای راهیان نور از اهداف آموزش و پرورش لرستان است

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ارتقای سطح کمی و کیفی اردوهای راهیان نور از اهداف آموزش و پرورش لرستان است.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۱۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، گودرز کریمی فر در همایش سالانه کمیته های هماهنگی و پشتیبانی و قرارگاه راهیان نور استان لرستان در خرم آباد گفت: آموزش و پرورش مصمم است که در کنار سپاه و بسیج موضوع اعزام دانش آموزان به سرزمین نور را هم از بعد کمی و هم از بعد کیفی توسعه دهد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان تعامل خوبی با سپاه دارد افزود: امسال استان لرستان دربین 32 استان کشور رتبه اول در زمینه خادم برتر اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را کسب کرد و نتیجه چیزی جز داشتن همدلی و همزبانی و نقشه راه نیست.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: سال گذشته 24 هزار دانش آموز از استان به راهیان نور اعزام شدند که دلنوشته های آن ها گردآوری و تحت عنوان کتاب دلنوشته ها به چاپ رسید.

کریمی فر با بیان اینکه در آموزش و پرورش به دنبال معلمانی هستیم که دانش و بینش را با هم داشته باشند اضافه کرد: کارهای بزرگ توئسط کسانی صورت می گیرد که در کار خود هدف، تعصب و احساس مسئولیت داشته باشد.

وی در ادامه از برگزاری کنگره شهدای دانش آموز و فرهنگیان در سراسر استان خبر داد و اضافه کرد: در افق 1404 که رهبر انقلاب ترسیم کرده اند باید شاهد ایرانی باشیم که دارای جایگاه علمی، اقتصادی و فناوری باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه عزم و اراده سپاه بود که قدرت های شرق و غرب را زمین گیر کرد گفت: بسیج نماد عشق، معنویت، صداقت، شهامت و شجاعت است.

ارسال نظرات