نمایشگاه راه و شهرسازی مکانی برای همفکری سیاستگذاران, مجریان و سرمایه گذاران

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: نمایشگاه راه و شهرسازی مکانی برای همفکری سیاستگذاران, مجریان و سرمایه گذاران است.
کد خبر: ۸۵۷۷۲۹۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، حامد مظاهریان اظهارداشت: برگزاری نمایشگاه همواره یک عرف جهانی به شمار می رود و در حقیقت کمپی برای انجام فعالیت های تخصصی است.

وی افزود: به طور حتم در پنجمین نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی سیاستگذاران, سرمایه گذاران و مجریان این سیاستها دور هم جمع شده و به همفکری با یکدیگر می پردازند.

مظاهریان خاطرنشان کرد: در این فضا سیاستگذاران در می یابند که سیاست هایی که تاکنون دنبال کرده اند آیا مورد نظر سرمایه گذاران هست یا خیر؟

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در مقابل سرمایه گذاران نیز متوجه خواهند شد که آیا بخش دولتی امکانات و توانایی حمایت از بخش خصوصی را دارد یا خیر؟ و در ادامه سازندگان نیز در می یابند که در مدت زمان یکی دو ساله چگونه در این بخش سیاستگذاران سرمایه گذاری کنند.

وی تصریح کرد: به همین منظور می توان گفت که در فضاهایی همچون نمایشگاهها این امکان برای هر سه بخش ایجاد می شود.

مظاهریان افزود: در این مکان هاست که هر سه بخش دغدغه های همدیگر را متوجه می شوند و در حقیقت بعد از نمایشگاه ها فرایندهایی از جمله میزان قراردادهای منعقد شده نشان می دهد که این همایش یا نمایشگاه مورد نظر موفق بوده است یا خیر؟

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی برای نزدیک شده به استانداردهای جهانی در برگزاری پنجمین نمایشگاه بزرگ وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد کرد: یکی از عمده ترین برنامه ریزی ها در حاشیه این گونه نمایشگاه ها ایجاد بیش از پیش فضای گفت و گو میان تمامی بخش هاست به این مفهوم که به تک سخنگویی اکتفا نکنیم و در این گونه فضاها نسبت به برگزاری نشستهای تخصصی با محوریت بخش خصوصی اقدام کنیم.

وی با تاکید براینکه در اینگونه نمایشگاهها باید بخش خصوصی تعیین کننده باشد افزود: این امر منجر به جذب و رونق بخش خصوصی خواهد شد.

ارسال نظرات