خبرهای داغ:
در منطقه آزاد ارس:

ششمین دوره مسابقات امدادگران شرکت ملی گاز آغاز شد

ششمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی امدادگران شرکت ملی گاز ایران به میزبانی شرکت گاز آذربایجان شرقی با شرکت 32تیم از شرکت های گاز استانی در منطقه آزاد ارس با بر افروختن مشعل مسابقات آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۵۷۷۵۷۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این دوره از مسابقات با ابلاغ پیام معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران،آمادگی نیروهای امدادی را زمینه ساز خدمات رسانی مطلوب به مشترکین دانست.

ولی اله دینی با ارج نهادن به تلاش ها و خدمات شبانه روزی نیروهای امدادی در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین در اقصی نقاط کشور افزود: «افتخار من این است که در بدو ورود به شرکت گاز فعالیت خود را از مرکز امداد شروع کردم».

وی تاکید کرد: برگزاری مسابقات امدادی علاوه بر افزایش انگیزه یادگیری موجب افزایش قدرت تصمیم گیری امدادگران در مواقع بحران می شود تا با تسلط و آمادگی بیشتری به یاری مشترکین بشتابند.

دینی با قدردانی از مدیران عامل شرکت های استانی از اعزام تیم های شرکت کننده در مسابقات بیان داشت: برگزاری این مسابقات علاوه بر فراهم کردن فضای رقابتی موجب ایجاد فضای دوستی و مودت در بین نیروه های امدادی می شود تا امدادگران با شور و نشاط مضاعف نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه هیچ کاری بی عیب و نقص نیست و در مراحل برگزاری این مسابقه ممکن است نواقصی باشد اظهار داشت: امیدوارم شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات با ارائه نظرات و پیشنهادات خود شرکت های گاز استانی را در بهتر برگزار شدن مسابقات آینده یاری کنند.

رئیس برگزاری ششمین دوره مسابقات سراسری امدادگران شرکت ملی گاز ایران نیز در ادامه گفت هیئت اجرایی و هیئت داوران تلاش در برگزاری هر چه بهتر مسابقات را دارند و امیدواریم این دوره از مسابقات موجب توان افزایی نیروی امدادی شده و تیم های شرکت کننده با خاطره خوشی آذربایجان شرقی را ترک کنند.

یونس نجفی افزود: امدادگران شرکت کننده در هفت رشته شامل آزمون کتبی، بستن کنتور و رگلاتور، بستن ماسک تنفسی(بلومن)، اطفاء حریق، ابزار شناسی، دوامدادی و طناب کشی به رقابت می پردازند.

رئیس بهره برداری مرکز استان ادامه داد: در این دوره از مسابقات 224نفر در قالب 32تیم از 28 شرکت گاز استانی حضور دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار