برگزاری اولین نشست « تبیین مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی (ره) » در مشگین شهر

نشست « تبیین مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی (ره) » در شهرستان مشگین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۷۶۰۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، به همت دبیر استانی و با حضور نخبگان، اندیشمندان، فرهیختگان، اصحاب رسانه، جامعه روحانیت مبارز شهرستان، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویانو بنیاد نخبگاندر شهرستان مشگین‌شهر نشست «مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی (ره) » برگزار شد.

در این مراسم سید عقیل ابراهیم زاده دبیر شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد عروج ملکوتی امام راحل مبنی بر بازخوانی اندیشه امام و انقلاب گفت: اولین نشست سراسریاین جلسه با حضور دکتر احمدی نژاد برگزار شده است.

وی با اشاره به دیدار دکتر احمدی نژاد با رهبرمعظم انقلاب اسلامی برای پیگیری بازخوانی و تبیین آرمان های امام و انقلاب اسلامی گفت: دکتر احمدی نژاد در خدمت رهبر معظم انقلاب حاضر شده و برنامه بازخوانی آرمان های امام (ره) و انقلاب را خدمت ایشان عرض کرد، ایشان راهنمایی ها و رهنمودهایی را بیان فرمودند و در نتیجه، این بازخوانی بر عهده احمدی نژاد گذاشته شده است.

وی ادامه داد: وقتی رهبر معظم انقلاب در یک سخنرانی عمومی مساله بازخوانی آرمان های امام را مطرح کردند، این مساله برای هر کسی که سخنان رهبر معظم انقلاب را شنیده باشد، تکلیف آور است.

در ادامه این جلسه فیروز احمدی دبیر استانی این جلسه با اشاره به عظمت عید غدیر گفت: عید غدیر تنها به عنوان «روزى تاریخى‏» نیست، بلکه به عنوان یک‏«عید اسلامى‏» مطرح است. عید بودن آن نیز، شاهد بر پایی مراسم و سنت هاى خاصى ‏را مى‏طلبد و نه تنها باید آن را عید دانست، بلکه باید آن را عید گرفت و به شادمانى پرداخت و به بزرگان دین و مقام معظم رهبری تبریک گفته و با عنوان تعظیم شعائر دینى و اعتقادی و آرمانی باید، آن‏روزعظیم، همواره زنده و ابدی و ازلی بماند و سیره معصومین(ع)احیا شود.

وی ادامه داد: سخن این است که در آن روز از عقاید و اعمال انسان ‏سؤال مى‏شود و از همه مهم‏ تر و عظیم‏تر، قطعا ولایت على کرم الله وجهه است‏احتیاج داریم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب و ولایت ماندگار ترین یادگار امام ره است و بعد از ایشان مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را هدایت می کنند و برای ما فرامین رهبر معظم فصل الخطاب است و باید از راهنمایی و فرمامین ایشان تبعیت کنیم و این انقلاب در سایه ولایت اقتدار و عظمت خویشرا به رخ جهانیان می‌کشد .

وی درپایان با بیان اینکه نشست «تبیین اندیشه و مبانی انقلاب» با قوت بیشتر در کشور و استان ادامه خواهد یافت و در اینده نزدیک تمامیدبیران و اعضای راهبردی انتخاب ودامنه فعالیتها در قالب کمیته ها خواهد بود.

ارسال نظرات