نارضایتی اهالی از استمرار مشکلات مسکن مهر گیوی

اهالی مسکن مهر شهر گیوی از عدم حل و فصل مسائل و مشکلات این منطقه نارضایتی خود را از مسئولین امر اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۷۷۶۴۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، در سال 1392 بیش از 300 واحد مسکن مهر شهر گیوی افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد که به ترتیب امتیازات گاز و برق و ... برای این واحد ها تعریف شد.

ولی متاسفانه به غیر از این خدمات که می بایست برای هر واحد انجام گیرد؛ هیچ عملیاتی در خصوص مسائل عمرانی از جمله آسفالت معابر و خیابانهای مسکن مهر گیوی انجام نیافته که قابل تامل است.

با تخصیص اعتبار لازم به آسفالت مسکن مهر گیوی راه و شهرسازی مسئولیت آسفالت این منطقه را بر عهده گرفت که متاسفانه تا به تاریخ این قول مسئولین عملیاتی نشده است و هر روز که از بد قولی های مسئولین و پیمانکار این پروژه می گذرد افکار اهالی منطقه را نسبت به بی اعتمادی به مسئولین امر سوق می دهد.

اخیراَ راه و شهرسازی نسبت به زیر سازی و قیر پاشی مسیر های مربوطه در مسکن مهر اقدام کرده است که اگر در اسرع وقت عملیات آسفالت انجام نیابد این زیر سازی و قیر پاشی با تردد وسائل نقلیه از بین رفته و خسران و زیان قابل توجهی به بیت المال وارد خواهد کرد.

در این میان نگارنده فقط به مسئله آسفالت این منطقه که معضلی برای اهالی منطقه به حساب می اید اشاره کرده است؛ در صورتی که عدم وجود فضای سبز، نبود امکانات رفاهی و تفریحی، عدم توجه مسئولین آب و فاضلاب شهری و شهرداری نسبت به جمع آوری نخاله، زباله و مدیریت فاضلاب این منطقه و نبود حتی یک سوپر مارکت از جمله معضلات مسکن مهر شهر گیوی است که همت بیش از پیش مسئولین را می طلبد.

نبود سرویس برای مدارس و عدم توجه ویژه شهرداری نسبت به پاکسازی محیط از جمله دیگر مسائل و مشکلات مسکن مهر شهر گیوی است.

چند تن از اهالی این منطقه طی گفتگو با خبرنگار کیویمیز انتقاد و عدم رضایت خود را از مسئولین شهرستانی و استانی اعلام کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت نامناسب خیابانها و ... مسکن مهر گیوی شدند.

شنیده ها حاکسیت که با قیرپاشی مسئولین ذیربط مقدمات آسفالت این منطقه انجام یافته است که در چند روز آینده این اقدام شایسته صورت خواهد گرفت.

تذکر: با اینکه همه ساله این تذکر برای دستگاههای خدمات رسان یاد آوری می شود و همچنان هم مسئولین امر به این تذکر بی توجهند؛ اما دستگاههای اجرایی توجه کنند که فصل کاری برای آسفالت معابر و خیابانها و دیگر عملیات عمرانی شهر گیوی در حال اتمام است.

ارسال نظرات