عضو مجلس خبرگان رهبری:

عاطفه و محبت تمایز پلیس اسلامی ما با پلیس کشورهای دیگر

داشتن روحیه عاطفه و محبت از شاخصه بارز پلیس ایران نسبت به سایر پلیس‌های دنیا است ولی پلیس‌های کشورهای دنیا مستکبر و مستبد هستند.
کد خبر: ۸۵۷۷۶۴۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در دیدار فرماندهان انتظامی مازندران، اظهار داشت: حادثه منا واقعا مصیبت بزرگی برای جهان اسلام بوده و این اقدام فجیع در منا از سوی رژیم آل سعود اقدامی ننگین است.

وی افزود: 24 کشور اسلامی درگیر فاجعه منا بوده و حاجیان این کشورها فوت کردند که امیدواریم خداوند به بازماندگان این جان‌باختگان صبر و اجر عنایت کند و آل سعود به سزای اعمال خود برسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی خطاب به سبزپوشان این نیرو در استان، خدا قوت گفت و تصریح کرد: حفظ امنیت، حراست از مرزها و انضباط اجتماعی از وظایف اصلی ماموران انتظامی و پلیسی است.

طبرسی با بیان اینکه کار نیروهای انتظامی و پلیسی نوعی ایثار و از خودگذشتگی است، افزود: با حضور این نیروهای خدوم و نیرومند، دست اراذل و اوباش و اشرار از تجاوز به کشور کوتاه شده است.

وی با اعلام اینکه کشوری که دارای امنیت و آرامش وصف ناپذیر باشد، موفق و اثرگذار خواهد بود، گفت: داشتن روحیه عاطفه و محبت از شاخصه بارز پلیس ایران نسبت به سایر پلیس‌های دنیا است ولی پلیس‌های کشورهای دنیا مستکبر و مستبد هستند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مازندران استان امنی است و مردمان متدین، نجیب و ولایی در آن سکونت دارند، افزود: جرائم خشن، مسائل اخلاقی و مواد مخدر در مازندران جایگاهی ندارد.

طبرسی با اعلام اینکه برخورد پلیس مازندران با مردم استان بسیار مناسب و شایسته است، گفت: شاخص امنیتی در مازندران مطلوب بوده و این استان بسیار دارای شاخص مناسبی در این حوزه است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب ماندگار خواهند ماند، افزود: امیدواریم زیر سایه ولایت فقیه بتوانیم الگوی کشور امن در منطقه و جهان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها