گنجی مدیر آموزش و پرورش سرعین شد

غلامحسین گنجی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان سرعین منصوب شد.
کد خبر: ۸۵۷۷۶۴۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، در مراسمی که در فرمانداری سرعین برگزار شد از زحمات توحید مجیدی تکریم و تجلیل شده و سید غلامحسین گنجی با دریافت حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان سرعین منصوب گردید .
فرماندار شهرستان سرعین در این جلسه ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و محکوم کردن بی تدبیری و بی کفایتی حکومت آل سعود در فاجه کشته شدن حاجیان در منا ، بالاترین ارزش در نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین دولت تدبیر و امید را تعلیم و تربیت عنوان کرده و نظام آموزش و پرورش را اساس و پایه نظام اسلامی دانست .

عاطف ناصری با اشاره به گستره وسیع دامنه علم و اخلاق و نبود مقیاس قابل اندازه گیری و ارزیابی در حوزه تعلیم و تربیت ، خاطر نشان کرد علم توام با ادب و اخلاق موجب سعادت و رستگاری بشر خواهد بود و امید واریم آموزش و پرورش شهرستان سرعین در این حوزه گام های استواری بردارد .

وی همچنین اضافه کردند : با توجه به ویژه گی های منحصر به فرد و تلاشها و دستاورد های برادر توحید مجیدی در طول مدت تصدی مدیریت فعالیت های ایشان چشمگیر و قابل تقدیر بوده و آموزش و پرورش سرعین در بیشتر حوزه ها توسعه یافته که امید است کارهای ایشان در تمامی حوزه ها و دیگر سنگر های حوزه تعلیم و تربیت مثمر ثمر قرار گیرد .

ریاست شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین با توجه به بستر مناسب ایجاد شده از سید غلامحسین گنجی تلاش وافر در راستای ارتقای و بالندگی بیشتر در حوزه استاندارد های آموزشی ، شاخص های قبولین در کنکور و حوزه نهضت سواد آموزی را خواستار شد .
نماینده دولت تدبیر و امید در سرعین با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه آموزش و پرورش از کلیه روسا و مدیران ادارات خواست با آمادگی کامل و همدلی و بسیج تمامی توان و امکانات بیش از پیش یاریگر آموزش و پرورش باشند تا حوزه علم و فرهنگ شاخص مناسبی برای شهرستان سرعین باشد .

در ادامه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز ضمن تبریک و تهنیت عید غدیر خم و تسلیت فاجعه منا و ابلاغ سلام گرم مدیر کل به اعضای شورای اداری و حاضرین در جلسه ، از زحمات و تلاشهای توحید مجیدی تکریم و تشکر کرد و بیان داشت : توحید مجیدی فردی فعال ، کوشا و با تدبیر می باشد که آثار و فعالیت های ماندگار داشته و منشا خیر و برکت برای آموزش و پرورش سرعین بوده و امید واریم در هرسنگری که باشد مثمر ثمر باشد .

توحید مجیدی مدیر اسبق آموزش و پرورش نیز طی گزارشی مختصر از فعالیت های انجام یافته در طول مدت تصدی مدیریت آموزش و پرورش ارائه کرده و خدمت به مردم فهیم شهرستان سرعین را افتخاری بزرگ قلمدار کرد و از همکاران فرهنگی ، مردم خون گرم و مهمان نواز و فهیم شهرستان و همچنین از مدیران ادارات و ارگانها در خواست کرد کمال همکاری را با مدیر جدید آموزش و پرورش داشته باشند و یاریگر مناسب برای ایشان و حوزه تعلیم و تربیت باشند .
در ادامه ابلاغ صادر شده از طرف مدیر کل آموزش و پرورش به سید غلامحسین گنجی اعطا شده و ایشان به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش سرعین منصوب گردیدند .

ارسال نظرات