طراحی آمریکا در فاجعه منا و کشته شدن حجاج

نفوذ دشمن در جامعه اسلامی ایران با رونق بد حجابی و تغییر باورهای ملت

تغییر باورهای جوانان و کشتن ذهن‌ها از اهداف تهاجم فرهنگی استکبار است که دشمنان با رونق بدحجابی در جامعه اسلامی به‌دنبال از بین بردن غیرت در بین ملت ایرانی اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۵۷۷۶۵۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدحسین بابایی در همایش تجلیل از خانواده شهدای غرب کشور در سالن الغدیر سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب اسلامی در کردستان ایران هر روز شاهد حمله از سوی دشمن بودیم حتی چند ماه با لباس نظامی و پوتین می‌خوابیدیم، اظهار کرد: کشور برای ایستادن روی پای خودش و نجات از استکبار تلاش زیادی از خود نشان داده است.

وی تمامی مشکلات جامعه و جنگ تحمیلی را زیر سر آمریکا و اسرائیل دانست و بیان کرد: آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای ورود به داخل کشور است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه شهدای ما قربانی نقشه‌های آمریکا هستند، ادامه داد: مصوب اصلی جنگ ایران و عراق آمریکا بود و تمامی طراحی‌ها از سوی استکبار جهانی صورت می‌گرفت.

بابایی اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی راهی برای نفوذ در ایران اسلامی پیدا نکردند و به جنگ نرم و هجمه فرهنگی متوسل شدند که امروزه بدحجابی، ماهواره‌ها، شبکه‌های اجتماعی و تغییر باورهای جوانان از نمونه‌های آن است.

وی تغییر باورهای جوانان و کشتن ذهن‌ها را از اهداف تهاجم فرهنگی دشمن دانست و افزود: دشمن با رونق بدحجابی در جامعه اسلامی به‌دنبال از بین بردن غیرت در بین مردان ایرانی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به دیدار اخیر فرماندهان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری وظیفه سپاه را آمادگی کامل و رصد تمامی مسائل داخلی اعلام کردند.‌

این مسئول با اشاره به جنایت اخیر آل‌سعود و فاجعه منا، تصریح کرد: آل‌سعود تاریخی سیاه در قتل و جنایت از خود بر جای گذاشت و امیدواریم به‌زودی شاهد فروپاشی این خاندان وابسته با یهود باشیم.

بابایی با بیان اینکه حجاج مسلمان جهان از واقعه منا داغدار هستند، ادامه داد: چهره شاد در صورت حجاج نمایان نیست و همه این‌ها برای بی‌کفایتی آل‌سعود است.

وی با بیان اینکه به‌زودی نقش آمریکا در فاجعه منا روشن می‌شود، گفت: فاجعه منا و کشته شدن حجاج طراحی شده آمریکا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها