احداث سه مدرسه با مشارکت خیرین مدرسه ساز در شهرستان پارس آباد

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: امسال با مشارکت خیرین مدرسه ساز و بنياد بركت سه باب مدرسه در این شهرستان احداث می شود.
کد خبر: ۸۵۷۷۷۱۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، جلسه هیات موسس، امنا و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان پارس آباد با حضور مسولان استانی و شهرستانی با هدف بررسی مسائل و مشکلات نحوه جمع آوری کمک های خیرین و هزینه آن در محل فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

مهدي احمدي فرماندار پارس آباد در این جلسه با تشریح اهمیت فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز، با بيان اينكه مشارکت خیرین در احداث مدارس نباشد دولت به تنهایی قادر به تامین اعتبار آن نیست، گفت: در این راستا خیرین و نیکوکاران کمک شایانی به مردم کرده اند و خیرین این شهرستان در استان زبانزد عام و خاص است.

وي از راه اندازی سه باب مدرسه با مشارکت خیرین مدرسه ساز خارج از کشور و بنیاد برکت خبر داد و افزود: در حال حاضر یک باب مدرسه در اين شهرستان با مشارکت بانک ملت در حال احداث است که تعامل و همکاری در انجام امورات بهترین روش برای حل و تسریع مسائل است.

فرماندار پارس آباد همچنين با اشاره به اینکه در هر جامعه ای قانون اجرا نشود آن جامعه پا برجا نمی ماند، به اعضای خیرین مدرسه ساز تاكيد كرد که به رعایت دقیق قوانین موجود و آیین نامه ها و اساسنامه تشکیل مجمع توجه ویژه داشته باشند.

در این جلسه همچنين سپهري مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از کسب مقام برتر آموزش و پرورش پارس آباد در برنامه های آغاز سال تحصیلی طبق ارزشیابی بازرس وزارتي در استان اردبيل خبر داد.

ارسال نظرات