خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

قلم و کتاب امروز اسلحه ما در جنگ نرم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در آیین پایانی ششمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در تبریز با اشاره به جنگ نرم و راهبرد مقابله با آن قلم و کتاب و ترویج کتابخوانی را مهمترین ابزار و اسلحه در جبهه نرم خواند.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۷۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی شیرازی با تاکید بر اندوخته های فراوانی که از دوران دفاع مقدس در سینه رزمندگان نهفته است، افزود: بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب این خاطرات تاریخ ما را تغذیه می کند.

وی با اشاره به وجود هفت هزار جلد کتاب دفاع مقدس در کشور، اظهار کرد: فاصله بین آنچه نگارش شده و آنچه می تواند روی کاغذ بیاید زیاد است و اگر بخواهیم حقیقت جنگ و دفاع مقدس را تبیین کنیم باید بگوییم که حداقل هر رزمنده و هر همسر رزمنده و فرمانده باید یک کتاب بنویسد.

حجت الاسلام شیرازی کتاب های «نورالدین پسر ایران» و «لشگر خوبان» از آثار موفق آذربایجان شرقی در این حوزه دانست و ادامه داد: این کتب توانسته اند جای عظیمی در کشور برای خود باز کنند.

وی تا رسیدن به هدفی که بای در عرصه کتاب و کتابخوانی به آن برسیم را طولانی دانست و خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند؛ «اگر ما همین کتاب ها را برای صدور انقلاب داشته باشیم کافی است، لذا کتاب های دفاع مقدس انقلاب ما را صادر می کنند، مهم ترین چیزی که جمهوری اسلامی صادر کرده است فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ شهادت طلبی و فرهنگ تشکیل بسیج مردمی می باشد».

ارسال نظرات
آخرین اخبار