مدیر قرآن، عترت و نماز سپاه سلمان

اعزام 7 نفر از منتخبین مسابقات قرآنی استان به مرحله کشوری

ابولفضل رهدار گفت: بیستمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه کارکنان و سربازان سپاه سلمان در شهرستان زاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۵۷۸۰۲۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبر نگار خبرگزاری  بسیج، سرهنگ 2 پاسدار ابوالفضل رهدار مدیر قرآن، عترت و نماز سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود : بیستمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان سپاه سلمان سیستان وبلوچستان  با حضور بیش از 60 نفر از کارکنان و سربازان سپاه سلمان  در رشته های تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ و مفاهیم ، با معرفی نفرات برتر همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیرخم به کار خود پایان داد.

وی بیان کرد: این مسابقات با هدف معنویت افزایی، تامل و تدبر در آیات قرآن، انس و الفت بیشتر با قرآن کریم و انتخاب نفرات برتر برگزار شدکه نفرات برتر این دوره از مسابقات جهت شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان سپاه در آذرماه سال جاری به تهران اعزام خواهند شد.

مدیر قرآن، عترت و نماز سپاه سلمان :نفرات برتر شانزدهمین دوره مسابقات قاریان قرآن کریم در رشته حفظ کل قرآن کریم پاسدار وظیفه عبدالباسط دهانی  و سرباز وظیفه نبی گرگیچ به ترتیب مقامهای اول ودوم را کسب کردند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم پاسدار وظیفه عبدالباسط دهانی مقام اول و سرباز وظیفه نبی گرگیچ مقام دوم را کسب کردند.

وی نفرات منتخب در رشته قرائت قرآن کریم به روش تحقیق ویژه برادران،را ابوالفضل رهدار، علیرضا کاظمی و مهدی جهانتیغی معرفی کرد

همچنین در رشته قرائت قرآن کریم به روش ترتیل به ترتیب برادران حامد ناظری، محمدحسین کرد و عباس جهانتیغی مقام های  اول تا سوم را از آن خود  کردند.

همچنین در این رشته و در بخش سربازان برادران مسعود درگله له و صادق سرابندی اول و دوم شدند.

گفتنی است در رشته اذان  هادی کیخایی مقام اول، ابراهیم اربابی مقام دوم و  محمدعلی رهدار و مهدی جان آبادی مشترکاً موفق به کسب مقام سوم گردیدند. همچنین در این رشته در بخش سربازان،  علیرضا قائد امینی رتبه اول، مسعود علیزاده  رتبه دوم و حمیدرضا حبیب فر رتبه سوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: در رشته درک مفاهیم محمد بای، علیرضا کیخا ژاله و جواد هاشمی به ترتیب مقام اول تا سوم مسابقات را بدست آوردند

رهدار در پایان تصریح کرد: مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سپاه در آذر ماه سال جاری با حضور قاریان برتر سپاههای استانی در تهران برگزار خواهد شد که از استان سیستان و بلوچستان نیز 7 نفر به این مسابقات اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات