فرمانده انتظامي شهرستان پارس آباد:

تعامل پليس با دانشگاه ها موجب ارتقاء احساس امنيت در بين دانشجويان مي شود

تعامل نيروي انتظامي با دانشگاه ها موجب ارتقاء احساس امنيت در بين دانشجويان شده است.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۵۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، سرهنگ حسين بهمني، فرمانده انتظامي شهرستان پارس آباد در ديدار با جمعي از دانشجويان بسيج دانشجويي دانشگاههاي پارس آباد، با بيان اينكه در جامعه امنیت نباشد اشتغال، تحصيل و توسعه پايدار شكل نمي گيرد، برقراري نظم و امنیت را اولويت اصلي کار پلیس دانست و گفت: با برقراری نظم و امنیت در جامعه، رشد و تعالی در تمام زمینه ها حاصل می شود.

وي با اشاره به اينكه تعامل نيروي انتظامي با دانشگاه ها موجب ارتقاء احساس امنيت در بين دانشجويان شده است، بيان كرد: ایجاد و تامین امنیت یک وظیفه همگانی است که نیاز به عزم همگانی دارد و در اين راستا از همه مردم و بخصوص دانشگاهها انتظار داريم با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

فرمانده انتظامي پارس آباد در ادامه با بيان اينكه دشمن امروز فكر و ذهنش را روي قشر دانشجو و بي حجابي دختران در دانشگاهها معطوف كرده، رسالت بسيج دانشجويي در اين برهه زماني را خطير دانست و گفت: شما دانشجويان بسيجي امروز حافظان سنگر علمي هستيد كه هم تراز با جايگاه نيروي انتظامي است و بايستي با محافظت از اين سنگر ضمن مقابله با توطئه هاي شوم دشمنان قله هاي پيشرفت علمي را براي اين كشور رقم زنيد.

بهمني افزود: متاسفانه امروز دانشجوياني ندانسته در دانشگاهها به مواد مخدر كه واقعا خانمان سوز بوده گرفتار شده اند كه نه تنها خود، بلكه دانشجويان ديگر را به بيراهه كشانده اند كه در اين زمينه شما دانشجويان بسيجي بايستي با درايت بيشتري ورود كرده و اجازه ندهيد در دانشگاه عده اي ندانسته گرفتار دام اعتياد شوند.

وي در ادامه با هشدار به خانواده ها، به جديدي ترين خطري كه دامن بسياري از خانواده را نيز گرفته است، اشاره كرد و آن موضوع فیلم برداری و سوء استفاده برخي افراد از مجالس زنانه در عروسی‏ ها و جشن هاي تولد است که به وسیله دوربین مخصوص یا تلفن همراه صورت گرفته و در شبكه هاي اجتماعي پخش مي شود كه ضرورت دارد خانواده ها در اين زمينه هوشيار باشند.

فرمانده انتظامي شهرستان پارس آباد همچنين با بيان اينكه در برقراری نظم و امنیت با هیچکس تعارف نداریم، افزود: با اخلالگران در امنیت جامعه قاطعانه برخورد می کنیم.

بهمني از همکاری مردم شهرستان پارس آباد با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و برقراری نظم تقدیر کرد و گفت: این شهرستان، در سایه تلاش و مجاهدت شبانه روزی پرسنل انتظامی، به شهرستانی امن تبديل شده است.

در این ديدار حسن بهري مسئول بسيج دانشجويي دانشگاههاي شهرستان پارس آباد با تبریک هفته ی نیروی انتظامی از فعالیت ها و زحمات این نیرو در ایجاد امنیت و آرامش جامعه قدرداني كرد.

ارسال نظرات