مشاور امور بانوان استاندار یزد خبر داد؛

اجرای طرح پویش رسانه ای خانواده برای اولین بار در استان یزد/تشریح برنامه های اجرایی در هفته خانواده

مدیر کل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری یزد از شروع به کار طرح پویش رسانه ملی در استان یزد خبر داد و گفت: به مناسبت 25 ذالحجه روز ملی خانواده طرح پویش رسانه خانواده با شعار«با هم برای خانواده» شروع به کار کرد.
کد خبر: ۸۵۷۸۵۰۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، فخرالسادات خامسی در نشست هم اندیشی طرح پویش رسانه‌ای خانواده که در استانداری یزد برگزار شد، خاطر نشان کرد:  طرح پویش رسانه ای خانواده با هدف معطوف کردن توجه وتلاش کلیه دست اندرکاران، مسئولان ودلسوزان حوزه خانواده در سطح استان به خانواده و راهکارهای ارتقاء سطح کیفی آن تشکیل شده است.

وی خانواده را به عنوان نهادی بیان کرد که نقش کلیدی در کلیه تصمیم گیری‌های کلان وخرد در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد.

خامسی  بسترسازی برای مشارکت جدی تمامی ظرفیت‌های دولتی وغیر دولتی جهت ارتقای فرهنگی وتربیتی اعضای خانواده در استان را از اهداف پویش رسانه ای خانواده بیان کرد و گفت: تشکیل اتاق فکرهایی با موضوع خانواده، برپایی پایگاه‌های سلامت در چند پارک بزرگ شهر یزد، برگزاری همایش، کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی چون آموزش های پیش از ازدواج، خانواده و سلامت، مشاوره خانواده، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری و ... از مهمترین برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در هفته خانواده است.

یزدبانو

ارسال نظرات