عملكرد نيروي انتظامي در برخورد قاطع با متخلفين ستودني است

خطيب جمعه كوثر گفت: نيروي انتظامي كوثر در هر زمان و در هر مكان بروز عمل كرده و اين عملكرد اين نيروي مردمي در تمامي عرصه ها ستودني است.
کد خبر: ۸۵۷۸۵۳۶
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

حجت الاسلام والمسلمين بيگي، طي گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کوثر، در خصوص عملكرد نيروي انتظامي كوثر اظهار كرد: نيروي انتظامي كوثر در هر زمان و در هر مكان بروز عمل كرده و در تمامي عرصه ها بخصوص در حوزه هاي برخورد با متخلفين قاچاق و مواد مخدر، امنيت، آرامش عمومي، حفاظت داخلي در سايه همدلي و همزباني و در راستاي اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران گامي موثر و مفيد نهاده است كه اين عمل آنها ستودني است.

وي در ادامه به تعامل نيروي انتظامي با ادارات و مردم اين شهرستان اشاره كرد و گفت: تعامل و همكاري بين نيروي انتظامي و مردم اين منطقه مطلوب و سازنده بوده و ابراز اميدواري كرد كه اين تعاملات در راستاي خدمت رساني به اهالي گسترش يابد تا هيچ اعمال مربوط به اختلال در آرامش و امنيت شهرستان ايجاد نشود.

خطيب جمعه كوثر در ادامه برخورد قانوني و منطقي با متخلفان را مورد تاكيد قرار داد و گفت: اين موضوع از جمله دغدغه هايي است كه بايد مورد توجه ويژه قرار بگيرد و نيروي هاي انتظامي موظف هستند با برخورد قانوني با متخلفين امنيت را در جامعه اسلامي نهادينه سازند؛ چرا كه امروزه اين نيروي مردمي پيشرو ترين نهاد مورد توجه قرار دارد.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي كوثر در ادامه خاطر نشان كرد: نگاه موجود بر نيروي انتظامي ايجاب مي كند كه اين نيرو به عنوان يك نيروي فعال، پويا و به روز باشد و انديشمندانه حركت كند و خوشبختانه رويكرد هاي نيروي انتظامي كوثر، اصلاحي، برجسته و پرشتاب است.

حجت الاسلام بيگي به بيان برخي مشكلات و تهديدات و آسيب های مأموريتي نيروي انتظامي و وظايف خطير اين نيروي مردمي و چالش هاي موجود اشاره و ضرورت برخورد قاطع با مجرمين را تاكيد كرد.

باغداران گيوي از توليد و درآمـد خود راضي‌ و براي توسعه باغ هاي خود بسيار مشتاق هستند. گيوي، مركز شهرستان كوثر را شهر هيوا مي‌نامند. میوه " به" را در زبان آذري هيوا مي‌گويند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار