مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

100 هزار دانش‌آموز اردبیلی به عنوان همیار پلیس فعالیت می‌کنند

در حال حاضر در سطح استان 100 هزار نفر از دانش‌آموان همیار پلیس بوده که در صورت دیدن آموزش‌های لازم در این حوزه و اطلاع‌رسانی در مورد وظایف همیار پلیس می‌توانند بسیار موثر واقع شوند.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۵۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صابر سپهری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در برنامه پیام مهر که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مدرسه آیت‌الله مروج اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: امنیتی که در حال حاضر در جامعه به دست آمده مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی بوده و ما باید قدردان این تلاش‌ها باشیم چرا که ایجاد امنیت و آرامش در جامعه از مزایای مهم زندگی اجتماعی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: باید دانش‌آموزان از این امنیت حاکم در جامعه به نحو شایسته‌ای بهره برداری کرده و در مسیر ارتقای علمی خود تلاش کنند تا بتوانند با افزایش میزان دانش و علم خود آینده‌ای روشن را برای کشور رقم زده و زمینه‌های توسعه و سربلندی نظام را فراهم آورند.

سپهری با تاکید بر استفاده بهینه از زمان برای ارتقای علمی توسط دانش‌آموزان تصریح کرد:‌ اصلی‌ترین دغدغه مسئولان و معلمان آموزش و پرورش و اولیا تحصیل دانش‌آموزان بوده که انتظار می‌رود در این زمینه دانش‌آموزان بدون اتلاف وقت در مکان‌های غیرضروری به ارتقای علمی خود تلاش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: امسال 3 هزار مدرسه در سطح استان اردبیل پذیرای 19 هزار فرهنگی و 230 هزار دانش‌آموز در سطح استان بوده که تمامی تلاش فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش تلاش برای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان و رقم زدن آینده‌ای روشن برای آنها است.

وی با اشاره به افزایش سطح علمی دانش‌آموزان امسال در کنکور و امتحانات نهایی آموزش و پرورش در مقایسه با سال‌های گذشته گفت: در این زمینه دانش‌آموزان استان امسال عملکرد و موفقیت‌های بسیار خوب و مطلوبی داشته‌اند به طوری که در کنکور سراسری امسال 51 هزار دانش‌آموز در کنکور رتبه زیر هزار کسب کرده‌اند.

سپهری اظهار کرد: با توجه به اهمیت تحصیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در استان انتظار می‌رود که تعداد دانش‌آموزان در این رشته‌ها در سطح استان افزایش یابد چرا که با تحصیل در این رشته‌ها دانش‌آموزان می توانند پس از دریافت مدرک دیپلم و با آموزش‌هایی که در این زمینه کسب کرده‌اند وارد بازار کار شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به همکاری و تعامل نزدیک آموزش و پرورش با نیروی انتظامی استان بیان کرد: در حال حاضر در سطح استان 100 هزار نفر از دانش‌آموان همیار پلیس بوده که در صورت دیدن آموزش‌های لازم در این حوزه و اطلاع‌رسانی در مورد وظایف همیار پلیس می توانند بسیار موثر واقع شوند.

ارسال نظرات