پیام تسلیت فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پی شهادت سردار شهید همدانی

سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پی شهادت سردار شهید همدانی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۳۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

پیام تسلیت فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برای شهادت سردار شهید همدانی

بسم الله الرحمن الرحیم

کسانی را که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندار، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان به ایشان روزی می دهد

"سوره آل عمران آیه 169"

شهادت سردار شهید حسین همدانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده محترم شهید همدانی و ملت ولایتمدار و شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

مردم مظلوم سوریه، عراق و فلسطین شاهد مقاومت و ایثار سردار رشید اسلام، شهید حسین همدانی بودند که در طول عمر با برکت و نفس های مقدس خویش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجاهدت ها و فداکاری های کم نظیری در دفاع مقدس و بعد از آن انجام داد.

در زمانیکه خط مقدم مقاومت در سوریه، مورد تهاجم تروریسم جهانی به سرکردگی امریکا، انگلیس و اسرائیل قرار گرفت، سردار رشید سپاه و فرمانده ارشد دفاع مقدس، شهید حسین همدانی طی سالهای متمادی و در عرصه های دشوار و حساس و سنگرهای نبرد به دفاع از آرمانهای اسلام، انقلاب و رهبری اهتمام فراوان داشت که به آرزوی واقعی خویش یعنی شهادت که اوج عنایت خداوند متعال است، دست یافت.

سردار همدانی با بصیرت مثال زدنی، بعنوان مستشار ارشد سپاه پاسداران و مدافع حرم حضرت زینب (س) در مبارزه با دشمنان تکفیری انجام وظیفه می کرد و در امتداد ایثار خویش، سرانجام در حین ماموریت دفاع از حرم، توسط نیروهای منفور داعشی و در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.

امیدوارم روح بلند شهید حسین همدانی با سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، شهدای کربلا و در جوار ارواح ملکوتی شهدای اسلام و انقلاب مشمول عند ربهم یرزقون و الطاف الهی قرار گیرد.

سرتیپ دوم پاسدار جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

ارسال نظرات