امام جمعه موقت اشکذر:

محرم بهترین فرصت برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر

امام جمعه موقت اشکذر ماه محرم را بهترین فرصت برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود که همه مسلمانان نیز باید احیای این فریضه را در اولویت کارهای خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۵۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه موقت اشکذر درخطبه های این هفته نمازجمعه به نزدیک بودن ایام محرم اشاره کرد و بیان داشت: سخنرانان مجالس امام حسین (ع) و هیات های عزاداری باید محور این بصیرت افزایی باشند. 

"حجت السلام والمسلمین دهقان" ماه محرم را بهترین فرصت برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود که همه مسلمانان نیز باید احیای این فریضه را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

وی مسئول مستقیم فاجعه منا را عربستان دانست و تأکید کرد: دولت عربستان باید مسئولیت این فاجعه را بپذیرد و پاسخگوی افکار عمومی مسلمانان در سراسر جهان باشد.

وی با اشاره به حوادث تلخ منا و کشته و زخمی شدن هزاران حاجی بی‌دفاع و بی‌گناه خاطرنشان کرد: حادثه و فاجعه منا بی‌لیاقتی آل‌سعود در اداره حج را نشان داد که شیرینی این سفر معنوی را بر بسیاری از خانواده‌های مسلمان در سراسر جهان اسلام تلخ کرد.

امام جمعه موقت اشکذر همچنین در بخش دیگری از خطبه ها به روز 17مهر که به عنوان روز خانواده نامگذاری شده اشاره کرد و اظهار داشت: لازمه استحکام کانون خانواده، حاکمیت ارزش های اخلاقی، قرآنی و اسلامی است.

ارسال نظرات