فرماندار پارس‌آباد:

میزان نزاع جمعی در شهرستان پارس‌آباد 25 درصد کاهش یافت

با تلاش‌های روافزون نیروی انتظامی میزان خشونت و نزاع جمعی در شهرستان پارس‌آباد 25 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۵۷۹۲۶۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی احمدی صبح امروز در دیدار با فرماندهی انتظامی و هنگ مرزی پارس‌آباد با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت:‌ با توجه به موقعیت جغرافیایی، جمعیتی، اجتماعی و مرزی شهرستان پارس‌آباد برقراری امنیت در این شهرستان از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار بوده که نیروی انتظامی در این زمینه به شایستگی عمل کرده است.

وی شهرستان پارس‌آباد را به دلیل مرزی بودن منطقه‌ای حساس و ویژه خواند و افزود: باید نیروهای متولی در این حوزه تلاش کنند تا به دلیل آسیب‌های احتمالی ناشی از مرزی بودن شهرستان از ترویج این آسیب‌ها در شهرستان جلوگیری کنند چرا که این امر تبعات منفی و بسیار نامطلوبی را به دنبال دارد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد امنیت در مرز و شهرها و روستاهای شهرستان پارس‌آباد را مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی دانست و بیان کرد: انتظار می‌رود همچون گذشته نیروی انتظامی در این زمینه با جدیت و تلاش بیشتری وارد شده و اجازه کوچکترین ناآرامی را در شهرستان برای افراد سودجو و فرصت‌طلب ندهند.

احمدی با اشاره به کاهش آمار نزاع دسته‌جمعی و خشونت در شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: با تلاش‌های روافزون نیروی انتظامی میزان خشونت و نزاع جمعی در شهرستان پارس‌آباد 25 درصد کاهش یافته که این امر بیانگر عملکرد خوب و شایسته نیروی انتظامی در مبارزه با این گونه آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در کنار اقدامات پیشگیرانه است.

وی از کاهش 5 درصدی سرقت در شهرستان پارس‌آباد خبر داد و گفت: امیدواریم در این زمینه نیز شاهد استمرار و تداوم فعالیت‌های نیروی انتظامی در سطح شهرستان بوده و بتوانیم این آمار را از این میزان نیز پایین آورده و امنیت شهرستان پارس‌آباد را ارتقا و افزایش دهیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر همکاری و تعامل هر چه بیشتر نیروی انتظامی با مردم اظهار کرد: این امر در سایه جلب اعتماد مردمی در سایه تلاش‌های هر چه بیشتر در برقراری امنیت و آرامش در جامعه محقق می‌شود که انتظار می‌رود نیروی پلیس بیش از گذشته به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

ارسال نظرات