برگزاری مرحله پایانی لیگ دوچرخه سواری نوجوانان و جوانان کشور در مهریز

مرحله پایانی لیگ دوچرخه سواری نوجوانان و جوانان کشور در شهرستان مهریز استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۳۰۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: مرحله پایانی لیگ پیست دوچرخه سواری نوجوانان و جوانان کشور در شهرستان مهریز استان یزد برگزار شد. 

این مراسم با حضور نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و ورزشکاران در مهریز برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت: خیلی خوشحالم که این مسابقات در استان یزد و در شهرستان مهریز که قطب دوچرخه سواری هستند برگزار می شود و امیدوارم میزبان خوبی برای ورزشکاران، مربیان و حاضرین باشیم و مسابقات در بهترین شرایط برگزار شود.

مسعود شریعتی افزود: برگزاری مسابقات در رده های پایه موجب تقویت تیم های بزرگسالان می شود و پشتوانه سازی خوبی برای آینده است و خوشبختانه یزد در این زمینه عملکرد خوب و مثبتی داشته است.

وی اظهار داشت: امیدوارم همچون رکابزنان یزدی که در بخش جاده خوش درخشیدند و میزبانی های لیگ های مختلف این ماده را گرفتیم با تکمیل پیست دوچرخه سواری استان بتوانیم میزبان رقابت های لیگ پیست و دیگر رقابت های معتبر باشیم.

در این مراسم با اهداء کاپ از تیم های اول تا سوم لیگ پیست ، لیگ جاده جوانان و همچنین رمضانی مدیرعامل کاشی پرسپولیس که حامی رشته دوچرخه سواری هستند و دیگر عوامل برگزاری این مسابقات، تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظرات