فرزند جانباخته فاجعه منا:

مسئولان کشورهای اسلامی جواب دندان‌شکنی به مدیران بی‌کفایت سعودی بدهند

فرزند یکی از جانباختگان فاجعه خونین منا گفت: مسئولان کشورهای اسلامی باید جواب دندان‌شکنی به مدیران بی‌کفایت و آدم‌کش سعودی بدهند، تا از این پس شاهد هیچ‌گونه جسارتی به مسلمانان نباشیم.
کد خبر: ۸۵۷۹۳۱۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مهدی کارگر، فرزند محمدرضا کارگر حاجی‌آبادی، یکی از جان باختگان یزدی فاجعه منا اظهار داشت: جان باختن در راه خدا، هدیه‌ای از طرف حق تعالی برای خانواده ما و پاداش عبادت‌های شبانه‌روزی پدرم بود.

 وی افزود: مسئولان کشورهای اسلامی باید جواب دندان‌شکنی به مدیران بی‌کفایت و آدم‌کش سعودی بدهند، تا از این پس شاهد هیچ‌گونه جسارتی به مسلمانان نباشیم.

کارگر حاجی‌آبادی تصریح کرد: ما به‌دلیل از دست‌دادن پدرمان و اینکه دیگر وی را در کانون خانواده نداریم، ناراحت و به دلیل پرکشیدن مقدس او آن هم در سرزمین وحی خوشحال هستیم.

وی اقامه نماز اول وقت، دستگیری نیازمندان، رفتارخوش و پویایی در فعالیت‌های روزانه را از جمله ویژگی‌های مرحوم محمدرضا کارگر دانست و بیان کرد: عروج ملکوتی پدر در سرزمین وحی، نشانه‌ای بزرگ در راستای رستگاری ایشان است.

وی پیگیری جدی حقوق مادی و معنوی جان باختگان فاجعه منا را از جمله درخواست بازماندگان زائران پر کشیده به سوی حق تعالی عنوان کرد و حضور و حمایت مقام معظم رهبری در مورد ضرورت ادای احترام به جانباختگان فاجعه منا را دلگرمی بسیار زیادی برای بازماندگان دانست.

 

ارسال نظرات