فرمانده سپاه ناحیه کوثر:

یادواره 89 شهید والامقام شهرستان کوثر برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه کوثر از برگزاری یادواره 89 شهيد كوثر با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و دیگر اهالی شهرستان در محل مسجد جامع شهر گیوی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۹۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، سرهنگ دوم پاسدار بيژن راعي، فرمانده سپاه کوثر در جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان کوثر ضمن تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه تر یادواره شهدا در سخنانی كوتاه برنامه های این مراسم و روند شكل‌گيری ستاد يادواره شهدا را تشريح كرد و تعامل بین دستگاههای اجرایی کوثر را در این خصوص خواستار شد.

وي به لزوم استمرار برگزاری يادواره شهدا در سال جاري و سال‌های آينده و سهيم شدن نسل جوان در برگزاری يادواره‌ها اشاره كرد و از همگان خواست جهت برگزاری اين يادواره با اجرای برنامه‌هايی معنوی و سرشار از ياد شهدا با بهره‌برداری از سيره نام حضرت سيد الشهداء (ع) تلاش كنند.

فرمانده سپاه کوثر همچنین به متنوع بودن این یادواره اشاره کرد و افزود: با عنایت به اینکه یادواره 89 شهید شهرستان کوثر بصورت استثنایی و در هر سال یکبار برگزار می شود برنامه ریزی های مستمر و شایسته ای در خصوص برگزاری استثنایی و تنوع این یادواره صورت گرفته است که هم مورد قبول اهالی و هم در خور و شان شهدا برگزار شود.

گفتني است كه يادواره شهداي شهرستان كوثر با حضور مسئولين و اهالي شهيد پرور شهرستان در مورخ 20 مهر ماه راس ساعت 10 صبح در محل مسجد جامع شهر گیوی با حضور سخنران، شاعر و مداح استاني برگزار مي شود.

شهرستان كوثر 89 شهيد گرانقدر تقديم انقلاب كرده است.

از عموم مردم برای حضور با شکوه در این مراسم معنوی دعوت به عمل آمده است.

ارسال نظرات