بازدید سرزده امام جمعه کوثر از اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)

امام جمعه کوثر در آستانه ایام محرم طی بازدید سرزده از کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان در جریان امور مربوط به مددجویان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۷۹۵۱۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بیگی، خطیب جمعه کوثر در این بازدید، کمیته امداد امام خمینی(ره) را یکی از نهاد های فعال و خیر در راستای کمک به نیازمندان و مستمندان جامعه عنوان کرد و افزود: خدماتی که این نهاد مردمی درتوانمندسازي مددجويان زیر پوششارائه می کند باعث شده است بیش از 70 درصد مددجویان از چرخه فقر خارج شوند و با اشتغالزایی و تولید بومی بتوانند مخارج معیشت زندگی خود را تا حد قابل قبولی تامین کنند.

خطیب جمعه کوثر ادامه داد: اساس فعاليت هاي کميته امداد امام خميني (ره) بر محور اشتغال آفريني و خودکفايي محرومان قرار گرفته است و بایستی در این راستا با تعامل و همکاری مردم و مسئولین ذیربط با اتکا به شعار تولید ملی و مصرف داخلی اقتصاد را توام با فرهنگ اسلامی در جامعه نهادینه کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کوثربر استوار کردن توانمندسازي خانواده ها بر پايه نوآوري و کارآفريني به عنوان موتور محرکه ارتقاء وضعيت اقتصادي خانواده هاي تحت پوشش تأکيد کرد.

در ادامه، سيد غلامرضا مظلومي، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کوثر گزارشي از حوزه عملكرد سال جاري در خدمت رساني و چگونگي انجام فعاليت هاي امدادگران در امر جهيزيه جلب و جذب کمک هاي مردمي و انجام امور فرهنگي و اشتغال مددجويان ارائه کرد.

وي ضمن تقدير از همكاري امام جمعه کوثر در حمايت از محرومان بيان کرد: با بهره مندی از تفکر و راهکارهای دانشمندانه امام جمعه شهرستان می توانیم بیش از پیش در راستای خدمات رسانی به قشر نیازمند جامعه گامی مفید و موثر برداریم.

مظلومی خاطر نشان کرد: بازنگري وضعيت زندگي مددجويان، هماهنگي واحد هاي مختلف امداد با يکديگر، جدي گرفتن امور مربوط به آموزش کارکنان، نگاه کارشناسانه به مسائل مددجويان، جدي گرفتن بحث نظام جامع توانمندسازي خانواده ها، ساماندهي و طبقه بندي نياز آنها در هر شاخه و تعيين بسته هاي عملياتي متناسب با هر طبقه، ايجاد اشتغال براي خانواده مستعد تحت پوشش و ... از جمله اقدامات انجام یافته و در حال اجرای کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کوثر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار