فرماندار خلخال:

35 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر روستاهای خلخال اختصاص می‌یابد

امسال 35 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر روستاهای خلخال اختصاص یافته که در این حوزه هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۶۲۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی نظری، فرماندار شهرستان خلخال در آئین افتتاح طرح هادی روستای طولش خلخال اظهار داشت: امسال 35 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر روستاهای خلخال اختصاص یافته که در این حوزه هزینه شده و اهالی مناطق روستایی از معابر و خیابان‌های آسفالت بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: با اختصاص این میزان اعتبار 75 هزار متر مربع از سطح معابر روستاهای خلخال از آسفالت مناسب بهره‌مند می‌شوند که باید تلاش و جدیت مسئولان مربوطه بر تخصیص هر چه زودتر اعتبارات در مسیر توسعه و عمران روستاهای مورد هدف باشد.

فرماندار شهرستان خلخال از جرای طرح هادی در سطح 9 روستای شهرستان خلخال خبر داد و گفت:‌ هم اکنون این طرح‌ها در حال اجرا بوده که تلاش می‌کنیم تا پایان فصل کاری با تسریع در عملیات اجرایی این پروژه‌ها آنها را تکمیل کرده و به بهره برداری برسانیم تا اهالی روستاها از ثمرات این امر بهره‌مند شوند.

نظری با اشاره به اجرای طرح هادی در روستای طولش خلخال بیان کرد:‌ برای اجرای طرح هادی در روستای طولش در 5 هزار و 400 مترمربع بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که این میزان اعتبار از سوی بنیاد مسکن و بخشی نیز از محل دریافت قیر رایگان تامین شده است.

وی با اشاره به جمعیت یک هزار و 734 نفر ی روستای طولش خلخال تصریح کرد:‌ با توجه به اهمیت اجرای طرح هادی در توسعه و عمران هر چه بیشتر مناطق روستایی تلاش و جدیت بر این بوده تا تعداد روستاهای بیشتری از شهرستان را از این طرح برخوردار کرده و از این طریق راحتی و آسایش هر چه بیشتر را برای ساکنان فراهم آوریم.

فرماندار شهرستان خلخال توسعه و آبادانی روستاها را از اولویت های مهم در شهرستان خلخال برشمرد و اظهار کرد: با توسعه مناطق روستایی ماندگاری اهالی روستاها در این مناطق افزایش یافته و به تبع آن شاهد رشد و توسعه در محصولات و تولیدات کشاورزی می‌شویم که این امر زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر جامعه می‌شود.

ارسال نظرات