مسئول برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن اردبیل:

نفرات برتر سی‌وهشتمین دوره مسابقات اذان و دعاخوانی اردبیل مشخص شد

نفرات برتر سی‌وهشتمین دوره مسابقات اذان و دعاخوانی در استان اردبیل مشخص شدند.
کد خبر: ۸۵۷۹۶۳۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رضا ایمانی، در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های اذان و دعاخوانی نفرات برتر به دور بعدی راه یافتند.

وی افزود: در رشته دعاخوانی برادران آقایان محمد حبیب‌زاده، پیمان کاظمی، محمدعلی فروتن، بهرام دلیرهفت تن و محمد طهماسبی نفرات اول تا پنجم و در بخش خواهران نیز خانم‌ها نازیلا اقلی، اقدس روحانی و الوان سلیمانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مسئول برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان اردبیل تصریح کرد: در رشته اذان برادران رسول تمجید، پیمان کاظمی، اکبر داوری، بهرام دلیر هفت تن و محمد علی کریمی نفرات اول تا پنجم را در این رشته کسب کردند.

ایمانی با بیان اینکه بعد از یک روز رقابت نفس‌گیر بین شرکت‌کنندگان قرآنی سی و هشتمین دوره مسابقات سرانجام نفرات برتر در بخش خواهران نیز مشخص شدند، گفت: با برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های متعدد در شهرستان اردبیل در نهایت نفرات برنده و برتر در بخش خواهران توانستند به مرحله استانی راه یابند.

وی با بیان اینکه امسال این دوره از رقابت‌ها در اداره‌کل اوقاف استان، امامزاده سید‌صدرالدین(ع)، امام زاده صالح(ع)و مسجد ملا مومن اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در رشته قرائت تحقیق خواهران خانم‌ها اعظم جوانبخت، نشانه پژهان، مریم یعقوبی و معصومه دریتیم به ترتیب مقام های اول تا چهارم را از آن خود کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل نفرات برتر در رشته ترتیل در بخش خواهران را کبری احمدزاده، زهرا مهدوی، سولماز رمضان زاده، الهام آزاد و مهناز جبارزاده برشمرد و بیان کرد: در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز اکرم دادخواه و زینب آقازاده نفرات اول و دوم شده و در رشته حفظ 20 جزء نیز فاطمه قربانی، معصومه عزیزی و فاطمه حسنی به ترتیب اول تا سوم شدند و توانستند به مرحله بعدی راه یابند.

ایمانی با اشاره به اینکه در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم فاطمه رضازاده اول، فاطمه علیزاده دوم، زهرا آقازاده سوم، رقیه بابایی چهارم و رفیقه خدادوست پنجم شدند، افزود: در رشته حفظ 5 جزء نیز در بخش خواهران زهرا سلیمی، اقدس روحانی شمسی و زینب تکریم، الهه طلایی آذر و زهرا آذرنیا مقام‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

ارسال نظرات