مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

80 درصد احکام رتبه‌بندی فرهنگیان اردبیل صادر شد

تاکنون 80 درصد احکام رتبه‌بندی فرهنگیان اردبیل صادر شده و با وجود بعضی مشکلات ابلاغی، همکاران در اداره امور اداری مناطق و نواحی در تلاش هستند تا بقیه احکام نیز به زودی صادر شود.
کد خبر: ۸۵۷۹۶۵۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صابر سپهری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر زمینه خوبی برای تعلیم و تربیت در مدارس استان اردبیل فراهم شده که باید دانش‌آموزان از این فرصت به دست آمده نهایت بهره را ببرند.

وی با قدردانی از تلاش بی‌وقفه همکاران اداره کل و مناطق و نواحی آموزش و پرورش در بحث پروژه مهر بیان کرد: بدون شک همکاری اعضای تیم آموزش و پرورش استان در پروژه مهر سبب شد که ما شاهد بازگشایی مطلوب و شاداب مدارس در سطح استان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: با توجه به عملکرد خوب استان اردبیل در اجرای پروژه مهر در مدارس استان در گزارشات تیم نظارتی وزارت آموزش و پرورش نیز این امر مشهود است که این موفقیت در سایه تلاش و همکاری همه‌جانبه کارکنان و فرهنگیان آموزش و پرورش به دست آمده است.

سپهری با اشاره به رتبه‌بندی فرهنگیان استان اردبیل تصریح کرد: 80 درصد احکام رتبه بندی صادر شده است و با وجود بعضی مشکلات ابلاغی، همکاران در اداره امور اداری مناطق و نواحی در تلاش هستند تا بقیه احکام نیز به زودی صادر شود.

وی با بیان اینکه فرآیند آموزش در مدارس در حال جریان است، گفت: برای کیفیت‌بخشی در امر آموزش مدارس، باید به نحو موثری ورود پیدا کنیم و با تدابیر و برنامه‌ریزی فرآیند آموزش در مدارس را کنترل و رصد کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر فرآیند آموزشی در کلاس‌های درسی اظهار کرد: نواحی و مناطق باید آموزش و پرورش را در کلاس‌های درس دنبال کنند چرا که با ورود به بحث آموزشی و پرورشی در مدارس می‌توان سبب ارتقا آموزش در استان شد.

سپهری با بیان اینکه بازدیدهای مناطق و نواحی از مدارس بایستی به بازدیدهای کیفی مبدل شود زیرا در این بازدیدها است که می‌توان مشکلات و نارسایی‌ها را شناسایی کرد، افزود: روسای مناطق و نواحی نیز باید به مسئله بازدیدها حساس باشند و با مطالعه همه بازدیدها سعی کنند مشکلات موجود را مرتفع سازند.

در این جلسه با حکمی محمد شفائی به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش استان اردبیل معرفی و از تلاش‌های محمد حسن‌زاده قدردانی شد.

ارسال نظرات