شرکت گاز آذربایجان شرقی برگزیده جشنواره شهید رجایی معرفی شد

خبرگزاری بسیج: در جشنواره شهید رجایی و اعلام دستگاه های برتر شرکت گاز آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برتر سال 93 معرفی و تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۷۳۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان به پاس تلاش و خدمات ارزنده مجموعه همکاران خدوم شرکت گاز استان برایتحقق اهداف سازمانی و ارتقای عملکردی شرکت گاز استان موفق به کسب دستگاه برگزیده در بعد شاخص های اختصاصی در سال 93 معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

بر پایه این گزارش: در آیین تجلیل از برگزیدگان دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی که به منظور قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف استان و نهادینه کردن ارتقای بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی و ترویج فرهنگ کار تیمی به جای کار فردی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت برنامه ریزی صورت گرفت از شرکت گاز آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برگزیده معرفی و لوح سپاس از سوی استاندار به مدیر عامل شرکت گاز استان اهدا شد.

در قسمتی از متن پیام استاندار آذربایجان شرقی خطاب به مدیر عامل شرکت گاز استان آمده است:

«یکی از مهم ترین ابراز های توسعه عملکرد سازمان ها، استقرار نظام مدیریت عملکرد است.

هرگونه تلاش برای بهبود مستمر سازمان، موجب افزایش اعتماد و رضایت عمومی از کارکنان و مسئولان دستگاه های اجرایی عمومی و دولت خدمتگزار خواهد بود.

بر اساس بررسی و ارزیابی های به عمل آمده، شرکت گاز استان در ارزیابی عملکرد سال 1393 در بعد شاخص های اختصاصی به عنوان «دستگاه برگزیده » انتخاب شده است .

لازم می دانم از تلاش های ارزنده و اقدامات اثر بخش جناب عالی و مجموعه همکاران آن دستگاه اجرایی که بنا بر احساس مسئولیت و درک ارزش های اسلامی و انسانی در ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم فهیم و شریف استان اهتمام ورزیده اند، تقدیر و تشکر نمایم».

ارسال نظرات
آخرین اخبار