وزیر اطلاعات:

مدیران درپاکدستی الگو وسرمشق جامعه باشند

وزیر اطلاعات در نهمین شورای اداری استان هرمزگان گفت: مردم، مسوولان کشور را کارگزاران دولت امیرالمومنین علی (ع)می دانند و ما مسوولان باید در زمینه پاکدستی و سلامت نفس، الگو و سرمشق مردم باشیم.
کد خبر: ۸۵۷۹۹۳۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶

 

 به گزارش به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی عصر یکشنبه دراین جلسه با بیان اینکه پیامبران (ص) نیز برای مردم آمده اند افزود: درقرآن مجید نیز از اخلاق خوب بعنوان مهم ترین ویژگی رسول اکرم (ص) یاد شده است. در فرهنگ اسلامی اصل مردم هستند ومدیران باید خدمتگزار مردم باشند.

وی خاطرنشان ساخت: اخلاق نیکوی رسول اکرم(ص) اصل است که توانست ظرف 23سال در بین قبایل بادیه نشین امت واحده ای بوجود بیاورد که الگویی برای دیگران باشند.

وی ادامه داد: تکریم مردم، رضایت آنان را بدنبال دارد و ضمن بالابردن ضریب امنیت میزان جرایم را درجامعه پایین می آورد زیرا ریشه خیلی از جرایم در ضربه خوردن وآسیب دیدگی روحیه مردم است.

وی درادامه با تشریح وضعیت کنونی کشوراز فعالان، کارآفرینان و سرمایه گذاران بعنوان سرداران عرصه اقتصاد نام برد و ابراز داشت: حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال، باعث آرامش در جامعه می شود.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: بایستی کارآفرینان وسرمایه گذاران نیز بعنوان سرداران عرصه اقتصادی مورد تکریم قرار گیرند.

علوی، با بیان اینکه سرمایه و امنیت تکمیل کننده یکدیگر و اثرات متقابل دارند افزود: باید کاری کنیم که سرمایه گذاران بجای ورود به فعالیت های ناسالم وارد عرصه اقتصاد سالم شوند.

وی دربخشی از سخنانش از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب برجام تشکر و قدردانی کرد.

وزیر اطلاعات همچنین در خصوص فاجعه منا در مناسک حج امسال گفت: در فاجعه منا اگر حکام آل سعود مدبرانه و حکیمانه عمل می کردند و با کمک نیروهای امدادی به فریاد آسیب دیدگان می رسیدند این همه فاجعه بوجود نمی آمد.

وی در سفر یک روزه به بندرعباس همچنین با علمای تشیع و اهل سنت این شهر دیدار و گفت و کرد.

ارسال نظرات