رئیس شورای شهر نمین:

لج و لج‌بازی بر فضای شورای شهر نمین حاکم شده است/نمین نیازمند ایجاد تغییرات در مدیریت شهری است

در دو سال گذشته شورای شهر نمین فرصت سوزی شده و در این دوران لج و لج بازی بر فضای آن حاکم بوده و با بی منطقی در عمل، به فکر شهر نبوده‌اند.
کد خبر: ۸۵۸۰۰۱۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از شکوه فرهنگ نمین، زاهد آهنگری میناباد، رئیس شورای شهر نمین در گفتگویی با اشاره به وضعیت نا‌به‌سامان مدیریت شهری اظهار کرد: بارها به صورت حضوری و کتبی به شهردار اعلام کرده‌ایم که عملکرد وی رضایت بخش نبوده و وضعیت فعلی مدیریت شهری جایگاه شورا را زیرسوال می برد.

رئیس شورای شهر نمین گفت: تخلفات شهردار را به بازرسی، حراست، امور شهری و معاونت عمرانی استانداری انعکاس داده ایم و بازرسی های لازم از استان انجام شده و در حال حاضر منتظر اعلام نتیجه آن هستیم.

وی با اشاره به سپری شدن فصل کاری افزود: فعالیت شهرداری در حوزه عمران و آبادانی شهر اصلا چشمگیر نبوده و حتی اقدامات انجام شده برای لگه گیری و آسفالت خیابان ها و معابر قابل قبول نیست.

آهنگری افزود: شهردار نمین خود برنامه کاری به شورا ارائه کرده بود که متاسفانه تنها 20 درصد آن را توانسته عملی کند.

وی بیان کرد: در دو سال گذشته شورای شهر نمین فرصت سوزی شده و در این دوران لج و لج بازی بر فضای آن حاکم بوده و با بی منطقی در عمل، به فکر شهر نبوده‌اند.

رئیس شورای شهر نمین گفت: با توجه به احساس تکلیف و مسئولیتی که به خاطر شهروندان و شهر کردم در سومین سال فعالیت شورا نامزد ریاست شدم تا بتوانم تفاهم و اتحاد را در بین اعضا ایجاد کنم.

وی بیان کرد: اگر وضع فعلی بر فضای شورای شهر حاکم باشد همچون دو سال گذشته هیچ تغییر و تحولی در پیشرفت شهر نخواهیم دید.

وی افزود: بنده در تصمیمات و اقدامات مستقل عمل می کنم و در خصوص وضعیت مدیریت شهر و شهردار با آقای فرزین و خانم شاداب دو عضودیگر شورا همسو هستم.

رئیس شورای شهر نمین با اشاره به نگارش نامه درخواست استعفای شهردار با امضای دو عضو دیگر شورای شهر در هفته دولت امسال گفت: در حال حاضر شهردار نه خود استعفا می دهد و نه آقای جهانگیری و خانم جعفری دو عضو دیگر شورا راضی به استیضاح شهردار نبوده و شرایط قانونی برای تغییر شهردار فراهم نیست.

وی با تاکید بر اینکه شهر نیازمند تغییر و تحول چشمگیری است، اظهار کرد: نارضایتی عمومی از مدیریت شهری افزایش یافته و توسعه و پیشرفت شهر نیازمند ایجاد تغییرات در مدیریت شهر است.

ارسال نظرات