عکاس اثر برگزیده جشنواره تولیدات در حوزه هنری زنجان:

باید دلایل موفقیت توسط مسئولین شناسایی، بررسی و تقویت شوند

باید دلایل موفقیت هنرمندان زنجانی در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری توسط مسئولین شناسایی، بررسی و تقویت شوند.
کد خبر: ۸۵۸۰۳۴۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، عکاس اثر برگزیده جشنواره تولیدات در حوزه هنری زنجان، ضمن اشاره به سطح کیفی خوب و قابل قبول چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری گفت: برای بالا رفتن کیفیت برگزاری جشنواره در دوره های بعد باید زمانبندی برگزاری جشنواره به طریقی برنامه ریزی شود که هنرمندان در تعامل و ارتباط بیشتر باهم قرار گیرند چرا که هنرمندان برای تولید آثار هنری بهتر نیاز به اشتراک گذاشتن آموخته ها و تجربیات خود دارند

ناصر محمدی افزود: برای تحلیل و بررسی اهداف حوزه هنری برای هنرمندان برگزاری این نوع نشست ها و جلسات در حاشیه جشنواره مهم و ضروری است.

وی با اشاره به موفقیت هنرمندان زنجانی در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری افزود: باید دلایل موفقیت توسط مسئولین شناسایی، بررسی و تقویت شوند.

ناصر محمدی اظهار داشت: خلا بسیار مهم در حوزه مباحث آموزشی و تخصصی در حوزه هنر احساس می شود که با برنامه ریزی و تمهیدات مناسب در دوره های بعد برطرف خواهند شد.

عکاس اثر برگزیده جشنواره تولیدات در حوزه هنری زنجان افزود: در بحث داوری و قضاوت محوری برگزار شدن جشنواره بسیار مهم است، چرا که هنرمند با استفاده از ابزار، تکنیک و استعداد خود به تبیین موضوع و نزدیک شدن به محورهای جشنواره به صورت هنرمندانه می پردازد.

ارسال نظرات