در محل دفتر امام جمعه پارس آباد:

نشست حلقه مربیان صالحین پارس آباد با امام جمعه شهرستان برگزار شد

نشست حلقه مربیان شجره طیبه صالحین پارس آباد مغان با حضور امام جمعه شهرستان و 23 نفر از مربیان این شجره برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۳۹۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي، امام جمعه پارس آباد در این نشست، تربیت افراد صالح برای نظام و تشکیل جامعه صالحین را یکی از اهداف مهم و اساسی شجره طیبه صالحین بر شمرد و خواستار حضور فعال معلمان، مديران آموزش و پرورش، علماء و مربیان برتر در این عرصه شد.

وی با تأکید بر اينكه مربيان بايستي به اعتقاد سازي و محبت در این گروه ها توجه بیشتری كنند، خطاب به مربیان تربیتی و بصیرتی این مجموعه ها گفت: در جلسات باید با علم و تفكر و با استفاده از روش های استدلالی عقلی و نیز محبت عاطفی با نوجوانان و جوانان برخورد شود؛ چرا که محبت به آن ها زمينه جذب و شيفتگي متقابل با مربيان را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه پارس آباد همچنين به نحوه همکاری آموزش و پرورش با شجره طیبه صالحین اشاره کرد و تقویت، باروری و بالا بردن توانمندی معلمان برای همکاری در كلاسهاي شجره طیبه صالحین را ضروری دانست.

در ادامه اين نشست سرگرد مطلب شاهي فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد نيز با بیان این که فلسفه تشکیل بسیج و حلقه های شجره طیبه صالحین در شرایط فعلی انقلاب، امور نظامی و دفاعی نیست، تصریح کرد: مهم ترین هدف از تشکیل چنین مجموعه هایی، کار فرهنگی است که باید سرلوحه کار متولیان آن ها قرار گیرد.

حجت الاسلام صفر نظمي مسئول تعلیم و تربیت ناحیه پارس آباد نیز در این نشست به ارائه گزارش از حلقه مربیان پرداخت و به اهمیت این جلسه و تداوم آن در هر هفته تاکید کرد.

در ادامه هر کدام از مربیان به ارائه گزارش از حلقه های خود و بیان برخی مشکلات و مسائل موجود و همچنین سوالات و شبهات مطرح شده در حلقات صالحین پرداختند.

ارسال نظرات