سردار ترابی:

جنگ امروز دشمن جنگ فرهنگی است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: جنگ امروز دشمن جنگ فرهنگی است.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۸۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سردار ترابی در همایش امربه معروف و نهی از منکر حوزه المهدی (عج) هاشم آباد ضمن تسلیت شهادت حاج حسین همدانی اظهار کرد: شهدا ی ما با گذشتن از جان با ارزش خود نگذاشتند که زره ای از خاک کشور بدست بیگانگان بیفتد و امنیت ،آرامش امروز حاصل خون هزاران شهید  است و ما باید با الگو گرفتن از شهدا راه آنها را ادامه بدهیم و دست انهایی را که ولایت فقیه ما نذر دارند قطع کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: در جنگ سخت خاکریز تانک و تجهیزات دشمن مشخص بود ولی امروز در جنگ نرم هیچ کدام از تجیزات دشمن مشخص نیست و این کار را سخت کرده است جنگ امروز جنگ فرهنگی است.

سردار ترابی در ادامه افزود: شهادت سردار حاج حسین همدانی مسئولیت ما را دوچندان می کند، این که ما هنوز بعد از 28 سال جنگ شهید تشیح می کنیم به این دلیل است که راه حق و باطل تمام شدنی نیست و دفاع همچنان ادامه داد.

ترابی در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمن تصریح کرد: در جنگ سخت خاکریز تانگ و تجهیزات دشمن مشخص بود ولی امروز در جنگ نرم هیچ کدام از تجیزات دشمن مشخص نیست و این کار را سخت کرده است جنگ امروز جنگ فرهنگی است.

سردار ترابی گفت: دشمنی استکبار با ما هیچ وقت تمام نمی شود این اشتباه است که فکر کنیم آمریکا بخواهد به ما کمک کند و از سر خیر خواهی با ما سر میز مذاکره نشسته است.

ترابی در ادامه به بسیجیان تاکید کرد: گوش به فرمان رهبر انقلاب باشید و سخنان ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهیم و وصیت نامه شهدا را بخوانیم و به آن عمل کنیم و بصیرت خود ر افزایش دهیم.

همایش امر به معروف و نهی از منکر حوزه المهدی (عج) با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد در روستای هاشم آباد حاجی آباد برگزار شد.

ارسال نظرات