حجت الاسلام ذوالنور در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

بهره گیری از بسیج گامی مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: بهره گیری از نیروهای بسیجی می تواند گامی موثر در جهت رفع تحریم ها و تولید داخل باشد.
کد خبر: ۸۵۸۰۹۰۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص نقش بسیج با اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: قرارگاه بسیج سازندگی، بسیج متخصصین داخلی، نخبگان، شرکت های دانش بنیان و زیر ساخت های کشاورزی جزو توانمندی های داخلی می باشند.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی هایشان بر موضوع اتکا به نیرو و توان داخلی تاکید داشتند و توانمندسازی داخلی را از جمله اهداف کشور می دانند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه بااشاره به فعالیت های بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: متاسفانه دولت فعلی نگاهش به برون است و تکیه اش بر موضوع برجام این است که توجهی به موضوع اقتصاد مقاومتی نمی کند و بهره گیری از نیروهای بسیجی می تواند گامی موثر در جهت رفع تحریم ها و تولید داخل باشد.

وی تصریح کرد: درصورتیکه تحریم ها هم برداشته شود کشور به اقتصاد و زیرساخت مناسبی نخواهد رسید چراکه اصلاح زیرساخت ها کاری پر هزینه و پرمشقت برایشان است.

ذوالنور در پایان گفت: بسیجیان از نیروهایی هستند که با اتکا به درون می توانند اقدامات موثر و قابل توجهی را در عرصه اقتصاد مقاومتی انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها