رئیس مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد:

مستشاران فرهنگی به خارج از کشور اعزام می‌شوند

رئیس مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد گفت: همانگونه که امورز مستشاران نظامی ایران اسلامی به سرزمین‌های مختلف اعزام می‌شوند، به زودی مستشاران فرهنگی را نیز به خارج از کشور اعزام خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۸۰۹۵۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: غلامحسین دشتی، در گردهمایی مسئولان بسیج اقشار استان یزد با اشاره به اینکه امروز توسعه ایران در جزیره باب‌المغرب در حال شکل‌گیری است، اظهار داشت: یک گام جمهوری اسلامی ایران این بود که انقلاب اسلامی در سطح و عمق وسعت یابد.

وی تصریح کرد: موج بعدی انقلاب اسلامی ایران این است که مشروعیت عربستان با حوادث اخیر از بین برود و از طرفی چهره پلید داعش و متحجران برای دنیا شناسانده شود.

دشتی خاطر نشان کرد: امروز جهان به حقانیت ایران اسلامی پی برده و استکبار نگران موج جدید انقلاب اسلامی در سطح و عمق است و دنیا باید بداند که ایران اسلامی توسعه خود را آغاز کرده و به زودی در همه دنیا شناخته خواهد شد.

رئیس مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: امروز جهان با نام مستشاران انقلاب اسلامی که نشأت گرفته از خون شهیدان است، آشنا شده و مستشاران نظامی به سرزمین‌های مختلف فرستاده می‌شوند و به زودی مستشاران فرهنگی نیز به این سرزمین‌ها اعزام خواهند شد.

وی، فلسفه وجودی مرکز راهبردی بسیج را گردهم جمع کردن بسیجیان و رصد و بررسی توانمندی‌های آنها و تطبیق آنها با نیازهای استان، کشور، جامعه و دنیا دانست و افزود: با راهبری مرکز راهبردی بسیج، افراد توانمند در آینده به عنوان مشاوری امین در دنیا به کمک مردم خواهند شتافت.

دشتی تصریح کرد: برای تحقق این امر هشت ساختار از جمله شورای بسیج، 96 کارگروه در 10 شهرستان، شورای قشر استان، مجمع بسیج، سمن‌ها و ... در نظر گرفته شده‌اند.

وی افزود: شورای بسیج شهرستان‌ها از 120 شورا تشکیل شده و در مجموع هزار و 300 نفر در آن عضویت دارند.

رئیس مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد در مورد شورای قشر استان یزد نیز عنوان کرد: شورای قشر استان متشکل از 22 قشر شامل جمعی از اندیشمندانی است که دغدغه شهر، استان و کشور را دارند و هر قشری در سطح خود نیازها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

دشتی خاطر نشان کرد: در مجمع بسیج استان یزد از نظرات همه کارشناسان استفاده می‌کنیم و هر فردی حتی در خارج از استان که دغدغه حل مشکل داشته باشد را عضو خود می‌دانیم.

منبع:فارس

ارسال نظرات