معاون جهاد کشاورزی استان اردبیل:

ضریب مکانیزاسیون کشاورزی اردبیل با اختصاص 34 میلیارد تومان ارتقا می‌یابد‌

ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان با اختصاص 34 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار به این حوزه افزایش و ارتقا می‌یابد.
کد خبر: ۸۵۸۰۹۶۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل، اصغر پرتوی، در جلسه بررسی وضعیت مکانیزاسیون کشاورزی اردبیل اظهار داشت: 34 میلیارد و 600 میلون تومان اعتبار به حوزه افزایش و ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان اردبیل اختصاص یافته که با تخصیص آن می‌توان شاهد تحول اساسی در این حوزه بود.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبارات اختصاص یافته به شکل تسهیلات به کشاورزان و متقاضیان در این حوزه اعطا می‌شود، افزود: دستورالعمل اعطای این تسهیلات به بانک کشاورزی ابلاغ شده تا با رعایت قوانین و ضوابط موجود در این حوزه اقدام به پرداخت تسهیلات به متقاضیان کند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه بالا بردن ضریب مکانیزاسیون کشاورزی نقش بسزایی در حوزه کشاورزی ایفا می‌کند این امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌توان با افزایش این ضریب میزان بهره‌وری در بخش کشاورزی را افزایش داد.

پرتوی با اشاره به حمایت‌های جهاد کشاوزی از شیلات، دامپروری و مجتمع‌های گلخانه‌ای بیان کرد: برای حمایت از سرمایه‌گذاران در این بخش دستورالعمل لازم به بانک کشاورزی ابلاغ شده تا به فعالان و متقاضیان در این حوزه تسهیلات ارائه شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با منظور حمایت از فعالان و سرمایه‌گذاران در بخش های شیلات، دامپروری و مجتمع‌های گلخانه‌ای در سطح استان تسهیلات 18 درصدی به متقاضیان این حوزه توسط بانک کشاورزی ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد:‌ امیدواریم با جذب این میزان اعتبارات اختصاص یافته برای مکانیزاسیون کشاورزی و حمایت از سرمایه‌گذاران شیلات، دامپروری و مجتمع‌های گلخانه‌ای بتوانیم شاهد رشد و توسعه بخش کشاورزی در استان بوده و کشاورزان و مردم منطقه را از مزایا و ثمرات آن بهره‌مند کنیم.

ارسال نظرات