دادستان اردبیل مطرح کرد:

برخورد جدی با هرگونه ساختگی بودن تصادفات در اردبیل

در صورت مشاهده هرگونه ساختگی بودن تصادفات به شدت و براساس قانون با متخلفان برخورد جدی می‌شود تا از بروز چنین تخلفاتی توسط مردم و برخی افراد سودجو جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۵۸۰۹۷۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر عتباتی، در جلسه مشترک دادگستری کل استان، نیروی انتظامی و شرکت‌های بیمه استان به منظور بررسی نحوه پرداخت و مختومه کردن پرونده‌های تصادفات رانندگی در اردبیل اظهار داشت: پرونده‌های مربوط به تصادفات به لحاظ حفظ حقوق بیت‌المال با حساسیت خاصی در مراجع قضایی استان رسیدگی می‌شود.

وی از تأسیس شعبه ویژه تصادفات در دادسرا خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این شعبه رسیدگی به مشکلات و معضلات مردم در حوزه تصادفات رانندگی در کمترین زمان به شکل تخصصی‌تر رسیدگی شده و با این امر تسهیل در امور مردم ایجاد می‌شود.

عتباتی با بیان اینکه ترسیم دقیق و با جزئیات کامل کروکی سبب رسیدگی سریع‌تر و دقیق‌تر به پرونده‌ها می‌شود، تصریح کرد:‌ باید در این زمینه دقت لازم از سوی پلیس انجام شده و تلاش شود تا مقصر تصادفات رانندگی با دقت تمام تعیین و مشخص شود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به برخی تصادفات ساختگی توسط افراد بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه صوری بودن و ساختگی بودن تصادفات به شدت و براساس قانون با متخلفان برخورد جدی می‌شود تا از بروز چنین تخلفاتی توسط مردم و برخی افراد سودجو جلوگیری شود.

وی با تاکید بر رفع موانع رسیدگی به شکایات مردمی در شوراهای حل اختلاف افزود:‌ شوراهای حل اختلاف نقش مهمی در کاهش حجم پرونده‌های قضایی داشته که انتظار می‌رود مشکلات در این حوزه رسیدگی شده و ازحجم بالای ارجاع پرونده‌ها به مراجع قضایی جلوگیری شود تا این امر سبب رسیدگی هر چه بهتر و سریع‌تر به سایر پرونده‌های مهم و حساس شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار