معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور:

سردار همدانی، از فرماندهان اثرگذار در وقوع بیداری اسلامی بود

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور گفت: سردار همدانی به نمایندگی از پاسداران و شهدای دفاع مقدس در سرزمین حضرت زینب (س) برای مقابله با داعشی ها حضور یافت و در این راه به شهادت رسید.
کد خبر: ۸۵۸۱۲۰۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید همدانی که در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار شد ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای اسلام و مدافعان حرم اظهار کرد: سردار همدانی همواره انس عجیبی با معنویت و روضه اباعبدالله الحسین (ع) داشتند.

وی شهید همدانی را یکی از فرماندهان اثرگذار در وقوع بیداری اسلامی برشمرد و گفت: سردار همدانی هیچ گاه لباس رزم و شهادت را از تن خارج نکرد و پس از جنگ تحمیلی برای ارائه خدمات در حوزه رزمی، اطلاعاتی، فرهنگی به نمایندگی از پاسداران انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس در سرزمین حضرت زینب (س) برای مقابله با داعشی ها حضور یافت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور با بیان اینکه ضایعه شهادت این پاسدار رشید اسلام جبران ناپذیر است گفت: ولایت مداری مهم ترین شاخصه این شهید بزرگوار بود.

وی گفت: سردار همدانی رفت اما همدانی‌های دیگری در جبهه‌ها هستند که ایثارگری می‌کنند و تجارب انقلاب اسلامی را برای مقابله با ظلم صادر و منتقل خواهند کرد.

سردار سپهر با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم تشییع و تدفین سردار شهید همدانی در تهران و همدانی گفت: مراسم تشییع و تدفین سردار شهید همدانی همانند روز عاشورا بود.

مذاکره آخرین حربه آمریکا برای نفوذ به ایران

وی با اشاره به اینکه امروز تمام اهداف دنیای کفر و دشمن استکباری برای نابودی اسلام ناب است یادآور شد: دشمن استکباری بدنبال آن است تا ملت ایران دست از آرمان های الهی و اسلام ناب بردارد و در ذیل طاعت استکبار قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور با اشاره به اینکه دشمن از طریق نفوذ بدنبال ایجاد تغییر در باورهاست گفت: مقام معظم رهبری بارها نسبت به نفوذ هشدار داده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا باید بداند ملت ایران تمام ستم‌ها، توطئه‌ها و جنایت‌هایی را که در منطقه و بارها نسبت به نظام جمهوری اسلامی داشته، فراموش نمی‌کند، افزود: هرگز به آمریکا اجازه نفوذ و تحمیل به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نخواهیم داد.

سردار سپهر اضافه کرد: رویکرد امروز نظام سلطه در برابر انقلاب اسلامی، ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور ایجاد اختلاف میان مسئولین نظام و مردم، ترویج اباحه‌گری، فساد اخلاقی، انحراف ذهن مردم از دشمن اصلی، تفسیر و تاویل مبانی دینی براساس چارچوب‌های دموکراسی و ... را از راه‌های نفوذ دشمن عنوان کرد.

سردار سپهر معنویت، بصیرت نافذ، ولایت مداری، شهادت طلبی و مردم داری را از ویژگی‌های پاسداران از دیدگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: سردار شهید همدانی بواسطه برخورداری از این ویژگی‌ها به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

جبهه مقاومت خط مقدم انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت اسلامی در کشورهایی چون عراق، لبنان، سوریه، یمن و افغانستان ایجاد شده است، گفت: این کشورها با فرهنگ دفاع مقدس ایران اسلامی در مقابل کفر وارد عرصه مبارزه شدهاند.

سردار سپهر ادامه داد: اگر امروز با تکفیری‌ها و آمریکا در سوریه و لبنان نمیجنگیدیم باید در شهر‌های ایران با آن‌ها مبارزه می‌کردیم.

وی در پایان با بیان اینکه ارتقا و روز آمد کردن علم و دانش باعث اقتدار و عزت نظام می‌شود، خاطرنشان کرد: تولید علم و دانش که منتهی به تولید فناوری و تکنولوژی می‌شود از جمله راهبرهای بسیار مهم برای برون رفت از مشکلات کشور است.

 

ارسال نظرات