مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج

اثرگذارترین دستگاه های اجرایی درستاد امر به معروف و نهی از منکر عضویت دارند

حجت الاسلام موحد گفت: اثرگذارترین دستگاه های اجرایی درستاد امر به معروف و نهی از منکر عضویت دارند چراکه دراین زمینه رسالت سنگینی نسبت به حقوق مردم احساس می شود.
کد خبر: ۸۵۸۱۵۵۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمدجواد موحد درسخنرانی پیش ازخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر دراسلام اصلی است که به دنبال اصلاح تمام امور است اظهارداشت:امر به معروف و نهی از منکر  امری دینی و الهی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز
افزود:در اردیبهشت ماه امسال در قالب قانون به تایید شورای نگهبان رسید و به حمدالله دستگاه های دولتی بویژه سازمان بسیج مستضعفین با آموزش نیروهای توانمند تحصیلکرد درتلاش برای انجام اقدامات لازم در برابر منکرات و ناهنجاریهای جامعه هستند.

وی با بیان اینکه اثرگذارترین دستگاه های اجرایی درستاد امر به معروف و نهی از منکر عضویت دارند گفت: دلیل عضویت دستگاه های اجرایی که درستاد امر به معروف و نهی از منکر، رسالت سنگینی که نسبت به حقوق مردم احساس می شد بود.
حجت الاسلام موحد در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با مسوولیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج به عضویت مسوولان عالی و اجرایی استان در حال فعالیت می باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پایان یادآورشد: به مناسبت شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) با تهیه پنج هزار نسخه درتلاش برای اطلاع رسانی برای برنامه های ماه محرم در سطح استان البرز هستیم و هیات های مذهبی،ائمه جماعات ،مساجد و پایگاههای بسیج از این طرح اطلاع رسانی برای آیین های ویژه ایام محرم بهره خواهند برد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها