رئیس بسیج رسانه کشور در یزد:

رسانه‌ها نسبت به تولید محتوا در مورد مسائل روز اقدام کنند

رئیس بسیج رسانه کشور با اشاره به ضرورت برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی در راستای ایجاد همدلی و هم‌زبانی اصحاب رسانه در کشور گفت: رسانه‌ها نسبت به تولید محتوا در مورد مسائل روز اقدام کنند.
کد خبر: ۸۵۸۱۶۳۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مسعود بصیری بعد از ظهر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با بیان اینکه گام‌های بلند نتایج بزرگ را به وجود می‌آورد، اظهار داشت: برگزاری گردهمایی‌های مستمر و مختلف با هدف ایجاد راهکار‌ها توسعه فرهنگ عمومی در جامعه اسلامی ضروری است.

رئیس بسیج رسانه کشور با اشاره به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی رسانه‌های داخلی گفت: بسیج رسانه با هدف ایجاد همدلی و هم‌زبانی بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه رسانه تشکیل شد.

بصیری عدم وجود طرح‌های مورد نیاز برای حل مشکلات فرهنگی جامعه را از جمله مشکلات بسیج رسانه دانست و بیان کرد: ایجاد زمینه‌های راه‌اندازی و فعال کردن رسانه با درآمد پایداری و هدفمند از دیگر ضرورت‌های حوزه رسانه‌ای در کشور است.

وی گفت: سرمایه گذاری مادی و معنوی از طریق بسیج رسانه به‌منظور حفظ و تقویت بنیاد خانواده و اصلاح تفکر جامعه، از دیگر برنامه‌های در دستور کار بسیج رسانه کشور است، که باید با تولید محتوای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نسبت به تحقق آن‌ها اقدام کنیم.

وی با توجه به ضرورت پرداختن به جذب، ساماندهی و آموزش به‌عنوان مهم‌ترین اهداف بسیج رسانه در کشور، تربیت نیروی انسانی متخصص و همتراز انقلاب اسلامی، به‌وسیله شیوه‌های جدید رسانه‌ای را، از دیگر رسالت‌های بسیج رسانه عنوان کرد.

رئیس بسیج رسانه کشور با اشاره به وجود ظرفیت علمی و رسانه‌ای استان یزد افزود: توجه به مسائل روز جامعه و دغدغه‌های اقشار مختلف مردم و شفاف سازی در مورد مسائل و جریان‌های موجود سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌ها و اهداف سازمان بسیج رسانه کشور دانست.

بصیری احساس مسئولیت نسبت به یکدیگر و اجرای کامل و صحیح دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از جمله راهکارهای ارتقای مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی عصر امروز عنوان کرد.

 

ارسال نظرات