فرمانده انتظامي شهرستان نير:

ارتقاي امنيت در گروی مشارکت مردمی

برقراري عدالت اجتماعي و ارتقاي امنيت و آسايش عمومي با مشاركت و همدلي مردم، همت همگاني و احساس مسئوليت جمعي محقق خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۵۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، سرهنگ كيوان زرين كلاه، فرمانده انتظامي شهرستان نير در جمع هيئت امناي مساجد و ريش سفيدان محلات شهر "نير" ضمن تسليت فرا رسيدن ايام سوگواري شهادت سرور و سالار شهيدان امام "حسين"(ع) و 72 تن از ياران باوفاي ايشان، اظهار داشت: در شرايط حساس فعلي كه دشمن با سرمايه گذاري عظيم و گسترده در ابعاد مختلف سعي در ضربه زدن به دين اسلام و دور کردن جوانان از اعتقادات و باورهاي ديني را دارد؛ بايد تلاش حداكثري كنيم تا عزاداري باشكوه و درخور شأن و جايگاه ارزشمند شهداي والامقام صحراي "كربلا" برگزار شود.

وي با اشاره به نقش برجسته و مهم هيئت امناي مساجد و ريش سفيدان محلات در تامين امنيت مراسمات ماه محرم، افزود: همكاري و مشاركت هيئت امناي مساجد و ريش سفيدان محلات با نيروي انتظامي مي تواند در تامين امنيت مراسمات، انتظام بخشي به عبور و مرور و كاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي موثر باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان نير بر ضرورت خدمات رساني شايسته به مردم ،برقراري عدالت اجتماعي و ارتقاي امنيت و آسايش عمومي تاكيد كرد و گفت: اين مهم با مشاركت و همدلي مردم، همت همگاني و احساس مسئوليت جمعي محقق خواهد شد.

ارسال نظرات