مدیر کانون پرورش فکری نمین:

برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع برای 570 نفر از کودکان نمینی

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین از برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در طول هفته کودک برای بیش از 570 نفر از کودکان نمینی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۹۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

زهرا فرج زاده، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین در گفتگو با خبرنگار بسیج از نمین،با اشاره به برنامه‌های اجراشده در هفته کودک اظهار کرد: در اولین روز از هفته ملی کودک، جشنی با عنوان "کودک و زندگی"، در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری نمین برگزار شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین گفت: جشن "کودک و زندگی" با حضور بیش از 100 نفر از دانش آموزان و معلمین مدرسه دخترانه جعفری نمین و با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع برگزار شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های برگزار شده در هفته کودک اظهار کرد: بازدید از موزه شهرستان، برگزاری ایستگاه‌های نقاشی، سفالگری، پخش فیلم، قصه‌گویی، کاردستی (اوریگامی)، برگزاری ایستگاه ادبی، اجرای مسابقه و برگزاری جشن برای کودکان از دیگر برنامه‌های هفته کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین بود.

فرج زاده افزود: مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین با هماهنگی سه مدرسه ابتدایی و چهار مرکز پیش‌دبستانی در طول هفته کودک برای 570 نفر از کودکان شهر به همراه والدین آن‌ها برنامه‌های شاد و به‌یادماندنی اجرا کرد.

ارسال نظرات