امام جمعه نمین:

ایران اسلامی تا نابودی اسرائیل پیش خواهد رفت

جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق فرمان رهبر کبیر انقلاب مبنی بر حذف رژیم نامشروع اسرائیل از صحنه روزگار پیش خواهد رفت.
کد خبر: ۸۵۸۱۸۳۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت الاسلام صفر یوسف‌زاده، در خطبه های نمازجمعه این هفته نمین اظهار کرد: اسرائیل ولد نامشروع آمریکا بوده و ایران در عرصه های مختلف آنها را به عرصه مذلت کشیده است.

امام جمعه نمین با بیان اینکه ایران حامی اصلی مردم فلسطین است، گفت: جنایت های رژیم نامشروع صهیونیستی موجب شد تا انتفاضه سوم و انقلابی جدید در فلسطین در حال تحقق باشد.

وی افزود: آمریکا از طرق جنگ نظامی نتوانست نفوذ کند و حال در صدد آن است تا از طریق مذاکره روزنه ای برای نفوذ به ایران پیدا کنند.

خطیب جمعه نمین در ادامه سخنان خود اظهار کرد: برخی مسئولان همچوناپوزسیونو ستون پنجم دشمن بوده و با انکار پیشرفت های کشور علی الخصوص در حوزه علمی در صدد القا نا امیدی در کشور هستند.

وی با انتقاد از برگزاری اردوهای مختلط اروپایی توسط دانشگاه ها اظهارکرد: برخی مسئولان دانشگاهی تفکر یزیدی داشته و برخی اقداماتی انجام می دهندکه باید رهبر معظم انقلاب به آنها تذکر داده و نهیب بزند.

حجت الاسلام و المسلمین یوسف‌زاده اضافه کرد: واقعا جای تاسف دارد که رهبر معظم انقلاب هم به آل سعود و هم به برخی مسئولان نهیب بزند.

وی با اشاره به پیش رو بودن هفته تربیت بدنی و گرامیداشت آن اظهار کرد: فعالیت های متولیان ورزش در شهرستان جای تشکر داشته، اما ورزش شهرستان در وضع مطلوبی به سر نمی برد که این مهم نیازمند تلاش بیش از پیش از است.

امام جمعه نمین شهادت سردار سرلشکر حسین همدانی را به مظهر قدسی امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری، امام خامنه ای مدظله العالی تسلیت و تبریک گفت، اظهار کرد: شهید همدانی نقش مهمی در پیش رو برداشتن فتنه داخلی در کشور و فتنه خارج از کشور دشمنان داشت.

وی گفت: حرمین ائمه اطهار (ع) ناموس اسلام و ملسمانان بوده و تا پای جان و مال از آنها دفاع خواهیم کرد.

ارسال نظرات